خبرگزاری کار ایران

حمله به جام با ترکیب دربی؛

اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۴۷۶

استقلال تهران برای بازی مقابل تراکتور در فینال جام حذفی به ترکیب برنده در شهرآورد تهران اعتماد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در مسابقه فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم خواهند رفت. این اولین بازی بزرگی است که به میزبانی این ورزشگاه به روز برگزار خواهد شد.

تراکتور برای رسیدن به بازی مرحله فینال بازی‌های چندان دشواری را پشت سر نگذاشته است. این تیم ابتدا پاس همدان را با نتیجه دو بر یک شکست داد و در بازی بعدی مقابل نود ارومیه با زحمت به پیروزی رسید. تراکتور که در وقت‌های معمولی و اضافه به تساوی یک بر یک دست یافته بود در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید تا به دور بعدی راه پیدا کند.

در دور بعدی تراکتور با نتیجه پرگل 4 بر یک مس کرمان را از پیش رو برداشت تا در نیمه نهایی با نفت مسجد سلیمان که شاهین شهرداری بوشهر را شکست داده بود رو به رو شود؛ با گل سعید مهری تراکتور در این بازی هم به برد رسید تا راهی فینال شده و حریف امروز استقلال باشد. نکته جالب درباره تراکتور عدم کسب کلین شیت در بازی‌های جام حذفی است.

از تیم تراکتور رضا اسدی و از استقلال هم بهزاد غلامپور به دلیل محرومیت در این مسابقه حق همراهی تیمشان را ندارند. استقلال که چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته با تمامی بازیکنانش به مشهد سفر کرده است. آبی‌‌ها با وجود اینکه از بازیکنانی مانند رضا آذری، مرتضی تبریزی، محسن کریمی، سیاوش یزدانی و داریوش شجاعیان نمی‌توانند در ترکیب بهره ببرند اما برای حفظ روحیه تیمی در کنار یکدیگر تهران را به مقصد مشهد مقدس ترک کرده‌اند.

با تصمیم فرهاد مجیدی، سید حسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته یازده بازیکن استقلال در مصاف با تراکتور هستند. همچنین حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، سینا خادمپور، فرشید باقری، امیرحسین خدامرادی، محمد بلبلی، ارسلان مطهری و میلاد زکی‌پور نیمکت نشینان استقلال در این مصاف هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز