خبرگزاری کار ایران

نیازمند - احمدی، از رقابت تا هدف بزرگ برای قهرمانی سپاهان

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۱۶۰

مربی گلرهای سپاهان پیش از این با دروازه‌بان اصلی این تیم رقیب بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رحمان احمدی، گلر سابق سپاهان که مدتی است از فوتبال خداحافظی کرده به عنوان مربی گلرهای سپاهان با این باشگاه به توافق رسید و مشغول کار شد و از این به بعد مسئولیت تمرین دادن گلرهای این تیم را بر عهده دارد.

انتخاب احمدی به عنوان مربی گلرها در حالیکه پیام نیازمند گلر شماره یک این تیم است اتفاق جالبی است و برای هر دو نفر یادآور خاطرات رقابتشان در پیکان است.

رحمان احمدی زمانی که گلر باتجربه تیم پیکان بود، پیام نیازمند به عنوان دروازه‌بان جوان و جویای نام روی نیمکت قرار داشت و این دو نفر با هم رقابت داشتند.

در آن مقطع با اعتماد مجید جلالی نیازمند در دیدار حساس مقابل پرسپولیس درون دروازه این تیم قرار گرفت و با عملکرد خوبی که داشت به نوعی به عنوان یک چهره جدید به فوتبال ایران معرفی شد و بعد از آن هم در  اکثر دیدارهای دیگر فرصت بازی پیدا کرد و با عملکرد خوبش یکی از پدیده‌های فصل لقب گرفت و بعد از آن به سپاهان آمد تا دوران باشکوهش را رقم بزند.

نیازمند همیشه از احمدی به عنوان یک الگو و راهنمای خوب در پیکان برای خودش یاد کرده و عنوان کرده رابطه خوبی با هم در این تیم داشتند و حالا حضورش به عنوان مربی گلرها در کنار نیازمند برایش اتفاق جالبی می‌تواند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز