خبرگزاری کار ایران

پلنگ جویبار از این فصل فقط سرمربی است؛

خداحافظی رضا یزدانی با تشک کشتی

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۰۷۴

رضا یزدانی که به عنوان سرمربی تیم کشتی استقلال انتخاب شد قصد ندارد دیگر کشتی بگیرد.

به گزارش ایلنا، چندی پیش باشگاه استقلال با اعلام خبر تیمداری خود در لیگ برتر کشتی آزاد، رضا یزدانی را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کرد. این کشتی گیر باتجربه که قبلا هم سابقه مربیگری در لیگ را داشته، این بار قصد ندارد برخلاف تجربه قبلی خودش روی تشک برود.

با اینکه رضا یزدانی در مصاحبه های خود اعلام کرده هنوز هم برای رفتن به المپیک ناامید نیست، قید کشتی گرفتن در لیگ را زده و می خواهد تمرکزش روی مربیگری باشد.

بهروز یاری، یکی از اعضای کادرفنی تیم استقلال درباره احتمال کشتی گرفتن رضا یزدانی در لیگ برتر کشتی می گوید: من خیلی دوست داشتم رضا یکی دو کشتی برای استقلال بگیرد اما خودش ترجیح داد فقط کار فنی انجام دهد. یزدانی آینده مربیگری در کشتی است و دوست دارد برای استقلالی‌ها کار ماندگار انجام دهد.

بدین ترتیب به نظر می رسد برخلاف مهدی رحمتی، دروازه بان باتجربه فوتبال ایران که این روزها به عنوان سرمربی تیم شهرخودرو انتخاب شده و قصد دارد همزمان با سرمربیگری درون دروازه هم بایستد، در رشته دیگری همچون کشتی رضا یزدانی نمی خواهد مربیگری و کشتی گرفتن را همزمان تجربه کند.

با این وضعیت بعید است رضا یزدانی دیگر برنامه ای برای بازگشت به روی تشک و تلاش برای تصاحب دوبنده تیم ملی در المپیک توکیو داشته باشد؛ کشتی گیری که دو طلای جهانی در کارنامه دارد، اما در المپیک نتوانسته مدالی کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز