خبرگزاری کار ایران

معاون باشگاه استقلال

اگر فرهاد مجیدی اصرار به استعفا داشته باشد تصمیم قطعی می‌گیریم/ از شنبه در نقل و انتقال حاضر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۹۳۵

معاون باشگاه استقلال تهران درخصوص اخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،احمد مددی معاون باشگاه استقلال تهران درخصوص عضویت در کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: قاعدتا معاون ورزشی هر باشگاهی عضو کمیته نقل و انتقالات است و من هم بالطبع بر همین اساس و حکمی که دارم به عنوان یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات فعالیت می‌کنم.

مددی در پاسخ به این سوال که نقل و انتقالات استقلال از چه زمانی آغاز می‌شود، گفت:‌ به نکته خوبی اشاره کردید، ما واقعا درگیر بازی‌های فشرده‌ای بودیم که خوشبختانه به فنیال جام حذفی هم رسیدیم؛ دقیقا اگر خدابخواهد بعد از فینال جام حذفی یعنی از شنبه هفته آینده نقل و انتقالات را به صورت جدی اقدام می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که زمان برای بکارگیری بازیکنان تازه وارد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: زمان خیلی محدود است اما ما مذاکراتمان را متوقف نکردیم و با دو الی سه بازیکنی که مدنظر باشگاه است مذاکرات اولیه را انجام دادیم و با دو باشگاه صحبت کردیم چون دو بازیکنی که قرار است به خدمت بگیریم تحت تعهد باشگاه دیگری هستند و ما به این دو باشگاه مکتوب اعلام کردیم که به این بازیکنان نیاز داریم و قرار است آنها اعلام کنند. قرار شده طی 24 ساعت آینده شرایط را اعلام کنند و ما هم بررسی کنیم که ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

مددی در واکنش به خبر ممنوع الخروج بودن 7 بازیکن استقلال برای شرکت در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ 7 بازیکن، بازیکنان امید ما هستند که باید گواهی اشتغال به تحصیل ارائه می‌کردند و در سازمان نظام وظیفه کار آنها انجام می‌شود و مشکلی از این حیث نخواهیم داشت؛ گذرنامه آنها صادر خواهد شد.

معاون ورزشی استقلال در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی جام حذفی سرمربی استقلال چه کسی خواهد بود، گفت: الان نیاز اساسی استقلال آرامش است؛ تاکید می‌کنم آرامش در 48 ساعت مانده به فینال جام حذفی کلید واژه استقلال است. تمام هم و غم و تلاش خانواده استقلال این است که بازی فینال به نحو احسن کار را جلو ببریم و به امید خدا به زمانش اگر آقای مجیدی به اصرار استعفا داشته باشند آن زمان برای آینده تصمیم گیری می‌شود. البته باید این را بدانیم که آقای مجیدی یک سال دیگر با ما قرارداد دارند و طبق قوانین فوتبال باید به ماندن متعهد باشند و به کارش ادامه بدهد.

مددی در پاسخ به این سوال که قرارداد کدام بازیکنان تمدید می‌شود گفت: با توجه به ترافیک بازی‌ها، دوستانی که قراردادشان امسال به پایان می‌رسد، چند بازیکن هستند که با تمامی آنها مذاکرات صورت گرفته و ما از روز شنبه تمدید با این بازیکنان را آغاز می‌کنیم. مذاکرات اولیه طی شده و روز شنبه تا چند روزی که پیش از بازی آسیایی وقت داریم مذاکرات نهایی را انجام می‌دهیم و تمدید خواهیم کرد.

احمد مددی درباره اینکه سعید واسعی گزینه استقلال است یا خیر گفت: بله، ایشان گزینه ما هستند و نامه‌ای به باشگاه پیکان ارسال کرده‌ایم. در حال حاضر منتظر جواب باشگاه هستیم تا اقدامات جدی را انجام بدهیم. سایر بازیکنان را نمی‌توانم نام ببرم تا در یک فضای آرام بتوانیم کار را پیش ببریم.

او همچنین درخصوص اینکه سعید آقایی هم گزینه استقلال بوده یا خیر گفت: خیر، به هیچ وجه آقای سعید آقایی در لیست ما نبود؛ او از طریق مدیربرنامه‌ها پیشنهاد شد اما اعلام کردیم که به هیچ عنوان علاقه‌ای به جذب این بازیکن نداریم.

مددی درباره احتمال حضور سیاوش یزدانی در بازی فینال جام حذفی هم گفت: آقای یزدانی یک مصدومیت جزئی داشت و فکر می‌کنم به بازی برسد. اطلاعات را از سعید رمضانی خواهم گرفت اما فکر کنم که مصدومیتش جدی نبود.

علی کریمی در استقلال می‎‌ماند؟ مددی در این خصوص توضیح داد: یکی از بازیکنان بسیار خوبی که هم اخلاق مدار است و واقعا خوب است، آقای کریمی است. باشگاه طی چند مرحله پیشنهادات را به ایشان اعلام کرده، او هم گفته‌هایش را مطرح کرده، در حال بررسی پیشنهادات هستیم و چون ترافیک بازی بوده روز شنبه بیشتر روی این مساله متمرکز می‌شویم تا به صورت جدی تمدید قراردادها را پیش ببریم.

در صورتیکه سعید رمضانی استعفا کند شما یکی از گزینه‌های سرپرستی هستید، مددی در این باره گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم و تازه چنین چیزی را می‌شنوم. آقای رمضانی یکی دو بار در جلسات با آقای سعادتمند اعلام کردند به دلیل مشکلاتی از جهت بیماری نمی‌توانند ادامه بدهند و می‌دانم که آقای سعادتمند با استعفای ایشان مخالفت کرده است. ما به هر حال سرباز تیم استقلال هستیم و هر جا که باشیم به این باشگاه خدمت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز