خبرگزاری کار ایران

بازگشت اسطوره به نقش جهان؛

محرم نویدکیا امروز سپاهانی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۴۹۲

مدیرعامل جدید سپاهان در شروع کارش قصد دارد کاپیتان سابق این تیم را به جمع طلایی پوشان برگرداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا ساکت با سفر به اصفهان از صبح امروز به طور رسمی کارش را به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان شروع کرد و از امروز شاهد تغییر و تحولات مد نظر مدیریت باشگاه در این تیم خواهیم بود.

یکی از مشکلاتی که سپاهان در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کند مشخص نبودن سرمربی فصل آینده است و اینطور که شنیده می‌شود مدیران باشگاه در طول روزهای گذشته مذاکراتی با چند گزینه مد نظر خود داشتند ولی هرکدام به دلایلی به توافق نهایی منجر نشد و تمرینات سپاهان هم از روز گذشته زیر نظر میگوئل تکسیرای پرتغالی کلید خورد.

از اصفهان خبر می‌رسد که باشگاه سپاهان در نهایت موافقت محرم نویدکیا را برای بازگشت به این تیم جلب کرده و وی تست کرونا هم داده است تا در صورتی که مشکلی نداشته باشد از امروز به تیمن سابقش برگردد و فعالیتش را به زودی در جمع طلایی پوشان شروع خواهد کرد.

البته مشخص نیست نویدکیا در چه سمتی در سپاهان مشغول بکار شود ولی با توجه به اینکه مدرک مربیگری ندارد امکان حضورش به عنوان سرمربی وجود ندارد مگر اینکه دستیاری با مدرک مربیگری A آسیا کنارش فعالیت کند.

باید دید مسئولان باشگاه چه توافقی با نویدکیا داشته‌اند و احتمالاً امروز شاهد بازگشت اسطوره سپاهان به این تیم خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز