خبرگزاری کار ایران

نمی خواهم ذهن خود را درگیر پیشنهادات کنم

قایدی:تیمی که سپاهان و پرسپولیس را شکست می‌دهد لایق قهرمانی است/ هواداران از ما جام می خواهند

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۳۶۴

قایدی درباره رویارویی با تراکتور در فینال جام حذفی می گوید که کار سختی مقابل این تیم تبریزی خواهند داشت.

مهدی قایدی در گفتگو با ایلنا درباره برتری استقلال مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی پرهیجانی بود. برای برد پرسپولیس به این بازی رفته بودیم و انگیزه زیادی داشتیم. با برنامه به میدان رفتیم و خوشحالیم که با دست پر از زمین خارج شدیم تا هواداران را شاد کنیم.

او ادامه داد: می‌گویند اراده‌ای در کار بود که استقلال برنده شود، می‌گویم ما روز‌های متعددی برای پیروزی در دربی تمرین کردیم و از همان ابتدای بازی همه هدف‌مان پیروزی بود. با این حال تا ثانیه‌های پایانی بازی نتیجه بازی به سود حریف بود. شما تصور کنید ضربه محمد دانشگر تبدیل به گل نمی‌شد. قطعاً بازی دو بر یک به سود پرسپولیس تمام می‌شد. در این صورت آیا باز هم این حرف صادق بود؟ ما هم اگر بازی را می‌باختیم نباید می‌گفتیم می‌خواستند پرسپولیس برنده دیدار شود. باید برد و باخت را در فوتبال درک کنیم. ما در دربی خوب بازی کردیم و جدا از دو گلی که زدیم چند موقعیت خوب هم خلق کردیم و در مجموع باید بگویم شایسته پیروزی بودیم.

مهاجم استقلال در خصوص اینکه برای قهرمانی در جام حذفی برنامه داشتند گفت: بازی‌ها قطعا سخت است و دو تیم هم پرطرفدار هستند اما ما حرف‌مان را در زمین زدیم و خیلی چیزها مشخص شده است. برای هواداران‌مان خیلی خوشحالم و تیمی که سپاهان و پرسپولیس را شکست می‌دهد بالاخره نشان داده که لایق قهرمانی است.

قایدی درباره رویارویی با تراکتور در فینال جام حذفی گفت: به نظر من ما اصلاً کار راحتی پیش رو نداریم و اگر تصور کنیم به راحتی تراکتور را شکست می‌دهیم اشتباه است. ما یک بازی سخت پیش رو داریم و برای برد تراکتور دوباره باید خوب تمرین کنیم و با انگیزه وارد زمین شویم و در زمین همه توان خود را به کار گیریم. در غیر این صورت قهرمانی در جام حذفی ناممکن خواهد بود.

مهاجم استقلال درخصوص پیشنهاد دو میلیون دلاری که توسط باشگاه رد شده است هم گفت: من اطلاعی در این باره ندارم. البته الان هم دوست ندارم ذهن خود را درگیر کنم. بازی فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در پیش است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز