خبرگزاری کار ایران

کنعانی‌زادگان: قرارداد دارم و قرار نیست از پرسپولیس جدا شوم/ دربی تمام شد و باید به فکر آینده باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۱۹۲

مدافع پرسپولیس در مورد دلیل حضورش در محل این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ محمدحسین کنعانی زادگان که دقایقی قبل از باشگاه خارج شد، در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این جلسه گفت: آمدم باشگاه ها و صحبت هایی را با مدیرعامل عزیز انجام دادیم. من قرارداد دارم و مثل یک سرباز در اختیار پرسپولیس هستم و ببینیم چه می‌شود. من یک قراردادی داشتم و یک سری بند هم داخل قراردادم بود و قرارداد دارم و در خدمت پرسپولیس خواهد بود.

این مدافع سرزن درباره میزان دریافتی اش گفت: یک سری مشکلات وجود دارد و باشگاه هم مشکلاتی از بدهی به مربیان خارجی دارد و امیدوارم این مشکلات زودتر حل شوند.

وی با اشاره به وضعیت خوب سرخ ها اظهار داشت: الان شرایط تیم خیلی خوب است و ما تیم قهرمان هستیم و توانایی مان را نشان دادیم و الان فکر و ذکرمان را روی بازی التعاون گذاشتیم و امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم.

کنعانی زادگان در ادعایی جالب گفت: ما کل جهان طرفدارانمان را داریم و پرسپولیس واقعا باشگاه بزرگی است و از نظر هواداری در آسیا حرف اول را می‌زند. ممکن است بازی های آسیایی با حضور تماشاگران باشد و در این صورت هواداران خواهند آمد و ما را حمایت خواهند کرد.

بازیکن شماره شش سرخ ها درباره بازی دربی توضیح داد: دربی تمام شد و ما تمام تلاشمان را کردیم. ما تا دقیقه 91 جلو بودیم و یک لحظه غفلت کردیم و گل مساوی را خوردیم و بازی به پنالتی کشیده شد و این 50-50 بود و نمی‌شود.

وی راجع به ناکامی اساگوآنا گفت: من در مورد بازیکنان نمی‌توانم صحبت کنم چون خودم بازیکن هستم. این از لحاظ فنی برمی‌گردد به این که مربی چه نظری دارد.

کنعانی در خصوص رادوشوویچ نیز عنوان کرد: همه بازیکنان ما خوب و باتعصب هستند. رادوشوویچ همیشه از دل و جانش گذاشته و کسی دوست ندارد اشتباه کند. فوتبال با اشتباهات معنا دارد و من هم نمی‌گویم او اشتباه کرده. وقتی تیم گل می‌زد کل تیم زحمت کشیده و وقتی گل هم می‌خورد فقط یک نفر مقصر نیست که بگوییم این بازیکن اشتباه کرده یا توپ را لو داده.

مدافع ملی پوش پرسپولیس درمورد خرید مدافعان جدید اظهار داشت: اصلا فرقی ندارد و هرکسی بیاید پرسپولیس چه ما باشیم و چه نباشیم این اسم بزرگ پرسپولیس است که می‌ماند و ما می‌خواهیم این تیم قهرمان شود. امیدوارم هرکسی هم که می‌آید به تیم کمک کند و هواداران خوشحال شوند.

او درباره شایعه ترس بازیکنان از پنالتی زدن در دربی گفت: بازیکنان 120 دقیقه بازی کردند و خستگی در ساقشان بود و من گرفتگی شدید عضلانی داشتم و وقت اضافی نیمه دوم هم چند بار افتادم زمین و از نظر بدنی تضعیف شدیم. اصلا چنین چیزی نبود که کسی ترسیده باشد. علیپور و بشار تعویض شدند و من هم جزو پنالتی زنان بودم که دچار گرفتگی شدم.

حجم ویدیو: ۵۹.۵۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۶:۰۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز