خبرگزاری کار ایران

زندی:مذاکره با استرا قبل دربی حرفه‌ای نبود/ مجیدی دلخوری ها را فراموش و به فینال فکر کند

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۸۶۱

پیشکسوت استقلال از مجیدی حمایت کرد و از وی خواست فعلا به بازی فینال فکر کند.

به گزارش ایلنا،فریدون زندی، پیشکسوت استقلال تهران ضمن حمایت از فرهاد مجیدی اعلام کرد اگر آبی‌ها با بدشانسی مواجه نمی‌شدند می‌توانستند در هفته پایانی برای کسب عنوان قهرمانی به میدان بروند.

استقلال باید در فینال به مصاف تراکتورسازی برود؟

بازی سختی است با توجه به اینکه بازی فینال است و هر دو تیم هم سهمیه آسیایی کسب کرده‌اند بازی از جذابیت بالایی برخوردار است و امیدوارم استقلال بتواند در این بازی به برتری برسد.

یعنی معتقدید استقلال مقابل این تیم هم کار سختی دارد؟

قطعا همین طور است زیرا که آنها به خاطر اینکه سهمیه آسیایی را کسب کرده اند بدون استرس به میدان خواهند آمد و همین کار را سخت خواهد کرد البته استقلال مقابل پرسپولیس  نشان داد کمی از نظر بدنی دچار مشکل است و باید مراقب این موضوع بود  البته انها در بازی  دربی 120 دقیقه بازی کرده اند و همین شاید مشکل ساز شود.

فرهادمجیدی هم استعفا داد اما دوباره بازگشت؟

به نظرم مجیدی باید تمام تمرکزش را برای کسب عنوان قهرمانی بگذارد .استقلال در استانه کسب جام بوده و حیف است که این اتفاق نیفتد.شاید فرهاد دلخوری هایی داشته باشد اما بهتر است فعلا انها را فراموش کرده و به فینال فکر کند . اگر استقلال قهرمان شود برکناری وی سخت خواهد شد.

 

مذاکره با استراماچونی در آستانه دربی کار خوبی بود؟

در صحبت هایی که مدیرعامل استقلال در رسانه انجام داد به نظر رسید برای مذاکره برای طلب وی بوده است . اما این کار در استانه دربی می توانست تمرکز تیم و کادر فنی را بهم بریزد و حرفه ای نبود.

عملکرد مجیدی رضایت‌بخش  بوده است؟

مجیدی بعد از استراماچونی به استقلال آمد و توانست در این مدت کم نتایج خوبی را کسب کند و از نظر من نتایجش قابل قبول است. استقلال اگر کمی دچار بدشانسی نمی‌شد شاید الان می‌توانست حتی برای قهرمانی در هفته آ‌خر تلاش کند اما تقدیر این گونه بود که استقلال دوم شود به شخصه باید از مجیدی حمایت کنیم تا بتواند فصل آینده نتایج خوبی کسب کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز