خبرگزاری کار ایران

محمد رضا تندروان: هدف‌مان قرار گرفتن بر روی سکو لیگ برتر والیبال است

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۸۴۲

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان می گوید: تلاش می کنیم جزو چهار تیم پایانی باشیم و هدفمان در حال حاضر کسب سکوی اول تا سومی لیگ برتر است.

محمدرضاتندروان در گفتگو با ایلنا با اشاره به برگزاری دو بازی دوستانه مقابل سپاهان و حضور در تورنمنت تدارکاتی دریاچه ارومیه ، بیان کرد: در مجموع هر مربی یک برنامه ای برای تمرینات خود طراحی میکند تا به مسابقات برسد، تو این برهه از زمان ما چند بازی تدارکاتی را در نظر گرفتیم و با برنامه ریزی که صورت دادیم به همه آن چیزی که مد نظر ما بود و می خواستیم رسیدیم .

وی تصریح کرد : تا شروع لیگ برتر دیگر بازی دوستانه دیگری برگزار نخواهیم کرد و ما عملکرد خود در بازی های دوستانه که انجام دادیم را در ۱۰ روز باقی تا آغاز لیگ برتر در تمریناتمان بررسی می کنیم و با قدرت به استقبال لیگ‌برتر خواهیم رفت.

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان با عنوان اینکه از یارگیری در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر رضایت دارم ،افزود: از عملکرد باشگاه سیرجان راضی هستم، به تمام اهدافی که من تا به امروز داشتم به آن رسیدیم ، در خصوص یارگیری هم خیلی مطالعه کردیم و در سال جاری در واقع با همان بودجه سال گذشته تیم را بستیم و بیشتر تلاش کردیم تا با جذب نفرات مد نظرمان تیم هماهنگ و منسجمی داشته باشیم.

تندروان ادامه داد: بازیکنانی را سعی کردیم جذب کنیم که از لحاظ فنی و اخلاقی به ما کمک می کنند، از فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات راضی هستم ، همه بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردیم ، البته بازیکنانی بودند که از لحاظ مالی نمی‌توانستیم آنها را جذب کنیم اما به نظر من بازیکنانی که در حال حاضر در جمع ما هستند چیزی از آنها کم ندارند.

 وی با اعلام اینکه برای قرار گرفتن بر روی سکو لیگ برتر والیبال تلاش می کنیم،خاطرنشان کرد:  هدف گذاری که برای یارگیری و مسابقات لیگ برتر داشتیم کسب بهترین نتیجه بوده و تلاش می کنیم که جزو چهار تیم پایانی لیگ باشیم ، البته اتفاقاتی درطول مسابقات رخ می‌دهد و ما با عملکرد خوب در فصل نقل و انتقالات و تمرینات آماده سازی که داشتیم به کسب بهترین نتیجه امیدوار هستیم، تیمی نیست که به جز بازی در فینال لیگ برتر و قهرمان شدن فکر نکند، هدف تیم فولاد ایرانیان سیرجان در حال حاضر قرار گرفتن بر روی سکوی اول تا سومی لیگ برتر والیبال کشور است.

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان درباره کیفیت لیگ برتر والیبال در سال جاری،گفت: اگر امسال همه چیز در شرایط عادی طی شود و تیم ها در همه بازی ها بازیکنان خود را در اختیار داشته باشند و ویروس کرونا و بحث قرنطینه برای بازیکنان به وجود نیاید قطعا رقابت‌های بسیار نزدیکی را شاهد هستیم و کیفیت لیگ امسال نسبت به سه-چهار سال اخیر بسیار بالاتر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز