خبرگزاری کار ایران

پروژه بازگشت کلید خورد؛

سعید آقایی در تیررس تراکتور، بازگشت کیانی در دست بررسی

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۷۷۱

باشگاه تراکتور بازگشت سعید آقایی به این تیم را مد نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آقایی، مدافع چپ سپاهان که چندی پیش با خداحافظی اینستاگرامی از این تیم و هوادارانش رسماً اعلام کرد قصد تمدید قرارداد با طلایی پوشان را ندارد برخلاف اینکه گفته می‌شد در حال توافق با استقلال و پرسپولیس است سر از تبریز و بازگشت به تراکتور در آورده است.

مسئولان باشگاه تراکتور در اولین اقدام نقل و انتقالاتی خود سراغ مدافع چپ سابق خودشان رفته و پس از مذاکراتی که انجام شد به توافقات اولیه دست یافتند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن به زودی قراردادش را با سرخپوشان تبریزی امضا می‌کند و اولین خرید تراکتور در فصل جدید خواهد بود.

با توجه به درخواست جدایی احسان حاج صفی و لژیونر شدنش در پایان فصل تراکتور قصد دارد با جذب آقایی جای خالی این بازیکن را پر کند.

اما آقایی تنها سپاهانی مورد نظر تراکتوری ها نیست و مسئولان باشگاه در نظر دارند در صورت فراهم شدن شرایط مهدی کیانی را هم به تیم خود باز گردانند.

سپاهان با وجود رضایت از عملکرد فنی کیانی به خاطر درگیری‌ها و حواشی بیرونی این بازیکن تمایل دارند یک هافبک دفاعی مطرح جذب کرده و مهدی کیانی را از فهرست خود خارج کنند و از همین رو کاپیتان سپاهان هم مذاکره با سایر گزینه‌ها را کلید زده است.

هنوز اتفاق جدی میان تراکتور و کیانی رخ نداده و همه چیز در حد یک صحبت اولیه است ولی شنیده می‌شود مسئولان تراکتور به کیانی گفته‌اند در صورت بازگشت به تراکتور به دنبال بازوبند کاپیتانی نباشد و همچنان مسعود شجاعی و اشکان دژاگه کاپیتان‌های این تیم خواهند بود.

تراکتور پس از خداحافظی رضا اسدی نیاز به جذب یک هافبک دفاعی دارد و فعلاً نزدیک ترین گزینه به این تیم کیانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز