خبرگزاری کار ایران

اوضاع عجیب تراکتور در آستانه فینال جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۷۶۸

تراکتور در آستانه فینال جام حذفی با اوضاع عجیبی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور در حالی باید خودش را آماده دیدار چند روز آینده فینال جام حذفی مقابل استقلال کند که اوضاع عجیبی در این تیم حاکم است و می‌شود گفت این تیم هم مثل استقلال درگیر مسائلی شده که شاید روی بعد فنی بازی تاثیر گذار باشد.

ماجرای اقدام رشید مظاهری برای فسخ قرارداد یک طرفه با باشگاه و شایعاتی که در مورد پرسپولیسی شدن او وجود دارد تبدیل به یک موضوع جدی در تراکتور شده و از همین رو باید شاهد حضور محمدرضا اخباری در فینال مقابل استقلال باشیم و گلر موفق این روزهای تراکتور مثل بازی‌های قبلی این تیم در جام حذفی عهده دار حفاظت از سنگر تراکتوری‌ها خواهد بود.

از سوی دیگر رضا اسدی هم که در دیدار اخیر مقابل نفت مسجد سلیمان از زمین مسابقه اخراج شد و دیدار نهایی را از دست داد به نوعی فصل برای او به پایان رسید و این موضوع شایعاتی هم در مورد او به وجود آورد که با تکذیب تند خود او و البته ساکت الهامی روبرو شد.

تراکتور با وجود این دو بازیکن قدرت مضاعفی در دیدار با استقلال می‌توانست داشته باشد ولی در غیاب آنها هم جانشین‌های مطرحی دارد که می‌توانند بدون مشکل در دیدار فینال به میدان بروند ولی گذشته از مساله بازی فینال موضوعی که مطرح است قطعی شدن جدایی این دو بازیکن از تراکتور است و باید دید مسئولان باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی چه اقدامی برای پر کردن جای خالی این دو بازیکن انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز