خبرگزاری کار ایران

فرهاد باید در بازی فینال باشد تا جام را بالای سر ببرد

غلامپور:حرف زیاد است فعلا ما فینالیست هستیم/دربی بهترین بازی فصل حسینی بود

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۴۹۳

مربی تیم استقلال از عملکرد داوری در دربی حمایت کرد.

بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال در گفتگو با ایلنا، درخصوص عملکرد سید حسین حسینی مقابل پرسپولیس در بازی نیمه نهایی جام حذفی گفت: حسینی امسال بهترین بازی خود را در دربی انجام داد، واقعا حسین عالی عمل کرد و در این بازی توانایی و استعدادش را اثبات کرد.

او درباره اشک‌های حسینی پس از بازی گفت: طبیعی است که احساساتی شده بود و باید قبول کنیم که امسال روی او خیلی فشار بود. 

غلامپور در پاسخ به این سوال که به دنبال جذب دروازه بان هستند یا خیر، گفت: خیر، اینطور نیست. در حال حاضر تمرکز ما روی بازی فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیاست. ما دو سنگربان خوب یعنی سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی را داریم. عرفان خلیلی و علی انصاری هم دو دروازه بانی هستند که با ما تمرین می‌کنند و ما فعلا به فکر بازی فینال هستیم.

غلامپور در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد داوری در این بازی به نفع استقلال بوده یا خیر، گفت: داور ۱۲۰ درصد توانش را در این بازی گذاشت و زحمت کشید. از نظر من جای هیچ شک و شبهه‌ای وجود نداشت. 

مربی تیم استقلال در واکنش به اینکه اظهارات پرسپولیسی‌ها خلاف گفته اوست، گفت: حرف زیاد است، قضاوت حیدری خیلی خوب بود و فعلا هم با وجود تمام این حرف‌ها ما فینالیست هستیم. 

او همینطور درباره استعفای فرهاد مجیدی گفت: از زمان جدایی استراماچونی، مجیدی تمام مشکلات را به دوش کشید و باید در بازی فینال باشد تا جام را بالای سر ببرد. حوشحالم که فرهاد برگشت.

غلامپور در پیش بینی از مسابقه فینال جام حذفی گفت: با تمام کمبودها و سختی‌ها ما باید جبران کنیم و یک جام به هواداران بدهیم. امیدوارم الان کسانی که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شوند و بعدها نام‌شان با خواهم گفت، بگذارند که استقلال قهرمان شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز