خبرگزاری کار ایران

نتایج روز پایانی تورنمنت والیبال آمل و ارومیه مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۲۴۲

روز سوم تورنمنت والیبال چهارجانبه آمل و ارومیه با برتری میزبان ها به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، تورنمنت چهارجانبه هراز کاپ با حضور تیم های لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر،شهرداری گنبد و خاتم اردکان از روز سه شنبه در سالن پیامبر اعظم آمل آغاز شد که امروز به خط پایان رسید.

در تورنمنت چهارجانبه دریاچه ارومیه نیز تیم های شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان و آذرباتری ارومیه از سه شنبه به مدت سه روز باهم رقابت کردند. در اولین دیدار روز پایانی تورنمنت هراز تیم های هورسان رامسر و شهرداری گنبد با هم رقابت کردند تا در خاتمه نماینده گنبد با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

در دومین دیدار نیز تیم لبنیات هراز آمل به مصاف خاتم اردکان رفت و در خاتمه تیم هراز با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. در این تورنمنت تیم شهرداری گنبد دو برد، لبنیات هراز آمل دو برد، هورسان رامسر یک برد و خاتم اردکان یک برد کسب کردند. در اولین بازی تورنمنت چهارجانبه دریاچه ارومیه تیم شهرداری ورامین برابر تیم فولادایرانیان سیرجان قرار گرفت و در خاتمه با نتیجه تیم سیرجان با نتیجه سه بر دو به برتری رسید.

در دومین دیدار این رقابت ها دربی تیم های همشهری شهرداری و آذرباتری ارومیه برگزار شد که شهردارچی‌های ارومیه با نتیجه سه بر صفر حرف خود را شکست داد. در تورنمنت دریاچه ارومیه تیم فولاد ایرانیان سیرجان سه برد، تیم آذرباتری ارومیه یک برد، تیم شهرداری ورامین یک برد و شهرداری ارومیه یک برد کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز