خبرگزاری کار ایران

سالن میزبانی هورسان آماده نیست / لیبرو سابق تیم ملی در جمع رامسری ها

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۹۳۱

سرمربی تیم هورسان رامسر می گوید: سالن صدر رامسر که محل برگزاری بازی های خانگی تیم‌هورسان معرفی شده آماده نیست و با سرعت بسیار کمی روند کار طی می شود.

عارف باقرزاده در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه کرونا سبب شد تا بازیکنان از شرایط ایده آل خارج شوند، بیان کرد:  شرایط کرونایی سبب شد تا بازیکنان پس از پایان لیگ سال گذشته تمرین نکنند و بازیکنان از شرایط ایده آل خود فاصله گرفته بودند اما ما تمرینات بدنی خوبی را پشت سر گذاشتیم و رفته رفته بازیکنان به مرز آمادگی خواهند رسید.

وی تصریح کرد: می دانیم که قرار است مقابل چه تیم هایی بازی کنیم ، قطعا لیگ‌ سختی را پیش رو داریم و ما تلاش می کنیم‌ تا در تمام بازی ها مقابل همه تیم ها بهترین نمایش را داشته باشیم.

سرمربی هورسان با اشاره به برگزاری تورنمنت هراز،افزود: برگزاری تورنمنت و بازی های تدارکاتی خیلی خوب است و به روند آماده سازی تیم ها کمک می کند ، از باشگاه هراز که تیم هورسان را دعوت کرد تشکر می کنم ، ما دو بازی دوستانه در قالب تورنمنت هراز با تیم خاتم اردکان و هراز آمل داشتیم که در کل عملکرد قابل قبولی داشتیم.

باقرزاده درباره جدایی زودهنگام یکی از بازیکنان اصلی تیمش،گفت: با یک چالشی در پست لیبرو رو به رو هستیم، عماد جوینده لیبرویی که اول فصل با آن قرارداد بسته بودیم بنا به دلایلی و مشکلات شخصی که برایش به وجود آمد ، علیرغم میل باطنی از تیم‌ ما جدا شد، ما الان از لیبروی جوانی بنام حسین فیروزپور در ترکیب تیم استفاده می کنیم، لیبرو جوانی که باشگاه هورسان از سال گذشته بر روی آن سرمایه گزاری کرده است.

وی اضافه کرد: با علی حسینی لیبرو سابق تیم ملی مذاکرات جدی را داشتیم و امیدواریم که در روزهای آینده او را متقاعد کنیم که در هورسان بماند.

سرمربی هورسان رامسر با اشاره به جذب دومین بازیکن برزیلی تیمش،عنوان کرد: ما ناسیمنتو برزیلی را در پست قطر پاسور جذب کردیم و از جذب این بازیکن رضایت داریم ، خوشبختانه برونو داسیلوا دومین بازیکن خارجی ما در پست دریافت قدرتی روز سه شنبه وارد ایران شد اما پس از پشت سرگذاشتن تست های پزشکی به تمرینات گروهی ما در رامسر اضافه خواهد شد، باید شرایط بدنی داسیلوا  را در نظر بگیریم شاید در هفته های اول لیگ نتوانیم از او در ترکیب هورسان استفاده کنیم، از جعفری مدیرتشریفات فدراسیون والیبال که در اخذ ویزا و کارهای انتقال بازیکنان با باشگاه هورسان همکاری داشتند تشکر می کنم.

عارف باقرزاده با انتقاد از روند آماده سازی سالن صدر رامسر،گفت: سالن صدر رامسر تنها سالنی بود که قابلیت استاندارد سازی را داشت و با رایزنی هایی که صورت گرفت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بازسازی این سالن را قبول کرد و اداره کل برای بازسازی سالن بسیج سازندگی را به عنوان پیمانکار انتخاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر پروژه هایی که این پیمانکار برعهده داشت خصوصا پروژه های ورزشی را به موقع تحویل داد و ما انتظار داریم قبل از آغاز بازی ها در سالن بازی چند جلسه تمرین کنیم تا با شرایط و جو سالن آشنا شویم اما در حال حاضر کل کار پروژه پیشرفت ۶۰ درصدی داشت و بعید به نظر میرسد در ۱۵ الی ۱۸ روز باقی مانده سالن صدر آماده شود.

عارف باقرزاده با تاکید بر اینکه ما باید از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم،افزود: متاسفانه سالن جایگزین هم در رامسر نداریم و اگر سالن صدر در زمان باقی مانده آماده نشود باید در شهر یا استان های همجوار به میدان برویم ، متاسفانه تعداد نیروی انسانی که بر سر پروژه هستند بسیار کم است با دو الی سه نفر چگونه ممکن است تا ۱۵ روز دیگر سالن آماده شود ما امیدواریم‌اداره کل ورزش و جوانان مازندران پیگیری های لازم را انجام دهد و تعداد افراد حاضر در محل پروژه افزایش پیدا کند تا روند کار با سرعت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز