خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: آنها که می‌خواستند استقلال برنده شود شب چطور می‌خوابند؟/ داور تحت فشار بود و تیم حریف احساس مصونیت می‌کرد/ در مورد وضعیت رادو باید تصمیم‌گیری کنم

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۹۰۶

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از شکست مقابل استقلال صحبت‌های تندی به زبان آورد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی دربی صحبت های تندی را انجام داد و در شروع حرف‌هایش گفت: اتفاقاتی که از قبل درباره داوری رخ داد باعث شد تا پیام حیدری هم تحت فشار باشد و خیلی از صحنه ها که می‌توانست به حریف کارت بدهد، نداد و ما احساس کردیم که تیم حریف مصونیت دارد و این ذهنیت بود و ما را عصبی کرد. این اتفاقات در شان و شخصیت فوتبال ایران نمی‌گویم نیست، شاید هم باشد! با این برخوردهایی که با تمام فوتبالی ها می‌کنند، حق مردم را ضایع می‌کنند و باعث تاسف است.

وی افزود: نیمه اول خوب بازی نکردیم و خیلی از دقایق که خوب نبودیم تحت فشار عصبی بودیم که این فشار را داور روی ما آورد. نیمه دوم جریان بازی به نفعمان شد و توانستیم به بازی سرعت بدهیم. ارسال های خوبی داشتیم و به گل رسیدیم و می‌توانستیم در 90 دقیقه برنده باشیم که در وقت اضافی گل خوردیم. در پنالتی تمرکز خوبی برای زدن ضربه نداشتیم و باید قوی تر و محکم تر میزدیم که پنالتی شرایط خاصی داشت. تبریک به آن هایی که می‌خواستند این تیم برنده دربی باشد. نمی‌دانم شب را چطور می‌خواهند بخوابند که یکی هم اینجا نشسته. نمی‌دانم چرا می‌خواستید که این تیم قهرمان شود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تعویض هایمان به نظرم جواب داد اما متاسفانه محمد نادری بعد از 5 دقیقه بازی دچار مصدومیت شد و فوروارد آقای وحید امیری را آوردیم دفاع چپ و نظم و شکلی که با محمد نادری در خط حمله داشتیم را از دست دادیم.

او در مورد چینش پنالتی‌زن‌های تیمش هم گفت: قرار بود پنالتی را نفر اول مهدی ترابی بزند اما خود آقای نوراللهی درخواست کرد که نفر اول باشد. در تمرین همیشه محکم و خوب می‌زد اما خستگی و عدم تمرکز باعث شد که نتوانیم ضربات پنالتی را خوب بزنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد انتقاداتی که از چینش ترکیب می‌شود هم گفت: روی ترکیب کسی نمی‌تواند نظر بدهد و صحبت کند و این دست کادرفنی است و باتوجه به شرایط تمرینی بازیکنان ترکیب چیده می‌شود. به نظرم درباره ترکیب صحبت نکنم بهتر است. حالا باید خودمان را آماده لیگ قهرمانان کنیم، اگر باشگاه از خواب خرگوشی بگویم یا زمستانی بیدار شود. امیدوارم بتوانیم در نقل و انتقالات خوب باشیم. این تیم نیاز به تقویت دارد و در هر صورت خیلی هم بازیکن از دست دادیم؛ بیرانوند، استوکس و... . باید جایگزین برای آن ها پیدا کنیم و در هر صورت من اسامی هم دادم که خیلی ضعیف ظاهر می‌شوند و اگر اینطور ادامه پیدا کند به مشکل می‌خوریم و امیدوارم باشگاه از این خواب بیدار شود. نمی‌دانم چه فشار و نیرویی هست که نمی‌خواهند این تیم رو به جلو حرکت کند و ذهنیتی که برای ما ایجاد کرده اند این است که نمی‌خواهند این تیم دیگر موفق باشد. شاید انرژی هایی هم باشد که بخواهند این تیم را از پا در بیاورند.

گل‌محمدی ادامه داد: نمی‌دانم رادو گلر یک باشد یا نه. خودمان زیاد روی رادو حساب باز کرده بودیم و نمی‌دانم تصمیم گیری در روزهای آینده چطور خواهد بود و با مربی گلرها مشورت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز