خبرگزاری کار ایران

نامجو مطلق: با سیستم مان در بازی پرسپولیس ار دچار شوک کردیم/ در صورت قهرمانی دربی سوپرکاپ به ما لطمه خواهد زد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۸۹۶

مربی استقلال در مورد برتری تیمش مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید نامجو مطلق در نشست خبری پس از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: جا دارد به هواداران و بازیکنان باغیرت که ۱۲۰ دقیقه دویدند. ما سه بازیکن مصدوم دادیم که هر سه در خط هافبک بودند. در نیمه اول بازی خوب و شناور داشتیم. با سیستمی که انتخاب کردیم شوک بزرگی به پرسپولیس زدیم و تغییر سیستم جواب داد. نیمه اول در کنترل بازی و مالکیت فوتبال خوبی داشتیم. یک کل زدیم و سه موقعیت داشتیم.

وی افزود: متاسفانه در نیمه دوم با توجه به اینکه به بچه ها گوشزد کرده بودیم در دقایق ابتدایی کنترل کنند این توصیه را کردیم که کنترل کنند و اجازه نزدیک شدن حریف را ندهند اما در یک صحنه که فکر کنم آقای حیدری مرتکب اشتباه شدند. خطای هندی که از اسماعیلی گرفتند مصدوم شدند و از همان فضای خالی بازیکن ما به گل رسیدند. در ادامه بازی متعادل شد. و احتیاط را در پیش گرفتن اما متاسفانه در دقایق پایانی غافلگیر شدند و گل خوردیم. اما بچه ها در وقت تلف شده گل زدند و کلید برد ما هم همین بود.

مربی استقلال در مورد تعویض‌ها گفت: ما سه تعویض به دلیل مصدومیت داشتیم دست مان در نیمکت خالی شد. با این حال یک گلر خوب داشتیم که به او اعتماد داشتیم و پنالتی زنان خوبی هم داشتیم. گفته بودم که برنده سپاهان استقلال پای فینال خواهد بود و انشاالله که یک جام به هواداران تقدیم کنیم. جای همه آنها خالی بود و این برد تقدیم به آنها.

نامجو در مورد تقابل با تراکتور در فینال اظهار داشت: تراکتور تیم خوبی است و پرستاره. بازی سختی خواهیم داشت. ۱۲۰ دقیقه در این بازی تلاش داشتیم و باید یک ریکاوری خوب داشته باشیم. اما امیدواریم در شهر مقدس جام بگیریم.

وی در مورد دربی سوپرکاپ در صورت قهرمانی استقلال هم گفت: باید در صورت قهرمانی دربی مجدد برگزار کنیم. این فشردگی بازی اما در آسیا لطمه خواهد زد. نمی توانیم بعد از فینال به بازیکنان استراحت دهیم و امیدوارم آنجا با تمام مشکلات از فوتبال کشورمان دفاع کنیم.

مربی استقلال در مورد قضاوت داور بازی هم توضیح داد: فکر می کنم آقای حیدری تمرکز لازم را نداشت. خصوصا روی صحنه ای که گل مساوی را خوردیم. احترام زیادی برای ایشان قایل هستم اما می توانست قضاوت بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز