خبرگزاری کار ایران

دربی ۴ گله جذابت‌ترین دربی من بود

محسن بنگر: امیدوارم در این بازی شاهد اشتباهات عجیب داوری نباشیم/ بازی کم گل است ولی پرسپولیس می‌برد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۹۶

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد دربی امروز و شرایط دو تیم صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: دربی در شرایط خوبی برگزار می‌شود و همین که بازی بین دو تیم اول و دوم جدول برگزار می‌شود نشان از سطح بالا و اهمیت و حساسیت آن دارد. دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند و در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب کردند که نشان می‌دهد در اوج آمادگی قرار دارند و همین موضوع حساسیت بازی را افزایش می‌دهد. با توجه به نزدیک بودن قدرت دو تیم به هم فکر می‌کنم بازی کم گلی را شاهد هستیم ولی پرسپولیس می‌تواند با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و پیش بینی من از این بازی این است.

وی در مورد اشتباهات داوری که در دیدارهای اخیر به سود استقلال بوده و شائبه‌هایی ایجاد کرده هم گفت: اشتباه داوری همیشه در فوتبال ما بوده و چه زمانی شاهد اشتباهات داوری نبودیم که این بار دوم باشد؟ سطح داوری در فوتبال ایران خیلی پایین است و حجم اشتباهات تاثیرگذار زیاد است و همین موضوع حرف و حدیث و شائبه ایجاد می‌کند. اینکه اشتباهات به چه صورت بوده را اطلاعی ندارم و نمی‌توانم در موردش صحبت کنم ولی امیدوارم امروز یک قضاوت خوب را از داور مسابقه شاهد باشیم و اشتباه عجیب و تاثیر گذاری رخ ندهد که حاشیه‌ساز شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه برنده این بازی را قهرمان جام حذفی می‌دانند هم توضیح داد: اصلاً اینطور نیست و این طرز تفکر خیلی اشتباه و مبتدیانه است. از سمت دیگر تراکتور بالا آمده که تیم بسیار پرمهره و قدرتمندی است و بازیکنان با تجربه خوبی دارد و می‌تواند یقه هرکدام از این دو تیم را بگیرد و من حتی فکر می‌کنم بازی فینال مقابل تراکتور سخت تر از بازی امروز خواهد بود و ساده‌انگارانه‌ است که برنده بازی امروز را قهرمان جام حذفی بدانیم.

بنگر در مورد اینکه دلش برای حضور در دربی تنگ شده یا نه هم گفت: نه من دلم برای دربی تنگ نشده و به اندازه کافی و آنقدر که لازم بود بازی کردم و الان نوبت افراد دیگر است که دربی را تجربه کنند. من 8 بار در دربی بازی کردم و 4 برد و 4 تساوی را تجربه کردم و تجارب خوبی برای من بود. خاطره‌انگیزترین دربی هم می‌توانم به بازی 4-2 اشاره کنم که بازی جذاب و خاصی بود.

وی در مورد بهترین مهاجمی که مقابلش قرار گرفته است هم توضیح داد: مهاجمان زیادی بودند و استقلال همیشه خط حمله قدرتمندی داشت. آرش برهانی، رضا عنایتی و میلاد میداوودی مهاجمان خوبی بودند که مقابل آنها در دربی قرار گرفتم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد کری خوانی با استقلالی ها هم گفت: من با مهدی رحمتی و حنیف عمران زاده بیشتر از همه کری داشتم. الان هم با هم در ارتباط هستیم ولی دیگر کری نمی‌خوانیم و زیاد در مورد فوتبال صحبت نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز