خبرگزاری کار ایران

مهدوی‌نیا:هدف‌مان افزایش سهمیه های قایقرانی در پارالمپیک است

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۴۳

سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین درباره وضعیت تمرینات ملی پوشان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا، مسعود مهدوی‌نیا با اشاره به اینکه پیش از شیوع بیماری کرونا  هفت ملی پوش در اردوهای تیم ملی حضور داشتند اما در حال حاضر شهلا بهروزی‌راد، اسلام جاهدی، مسعود قیصری، امین آغنده، سارا عبدالملکی ۵ ورزشکاری هستند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را به صورت انفرادی و اردوی غیر متمرکز در دریاچه آزادی برگزار می کنند. رویا سلطانی نیز در زنجان تمرینات تعادلی و تکنیکی را در منزل و نادر عیوضی نیز در بندر انزلی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و از طریق فضای مجازی با آنها در ارتباط هستم و روند آنها را زیر نظر دارم.

وی افزود: با توجه به وقفه‌ای که به دلیل شیوع بیماری کرونا برای تمرینات ورزشکاران رخ  داد، اکنون فشار تمرینی گذشته را برای آنها قرار ندادیم. البته از نحوه تمرین آنها راضی هستم.

مهدوی نیا در مورد کسب سهمیه حداکثری در پاراقایقرانی برای شرکت در پارالمپیک توکیو، عنوان کرد: فاصله ای که به لحاظ بیماری کرونا رخ داد باعث نشد ملی پوشان ما از تمرینات  دور بمانند و با تلاشی که کردند، خودشان را به سطح کسب سهمیه نزدیک کردند و امیدوارم که بتوانیم سهمیه‌های بیشتری نسبت به پارالمپیک قبلی کسب کنیم.

وی ادامه داد: در مهرماه مسابقات کاپ جهانی مجارستان برگزار خواهد شد که در صورتی که شرایط از لحاظ بیماری کرونا مناسب باشد و این رویداد انجام شود، شهلا بهروزی راد تحت  نظارت کمیته ملی پارالمپیک به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پارا قایقرانی کشورمان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین خاطرنشان ساخت: رقابت‌های قهرمانی آسیا در پایان سال جاری و مسابقات کسب سهمیه در اواخر اردیبهشت سال آینده در صورت مساعد بودن شرایط دنیا نسبت به بیماری کرونا برگزار خواهد شد که تیم ملی در این رویدادها حضور خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز