خبرگزاری کار ایران

یک درصد هم احتمال نمی‌دادم که پیکان سقوط کند

چراغ سبز سعید واسعی به استقلال یا پرسپولیس: دوست دارم به یک تیم پرطرفدار بروم

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۲۴

هافبک تیم پیکان می‌گوید درباره فصل آینده هنوز تصمیم گیری نکرده است و باید برای جدایی از این تیم ابتدا رضایت باشگاه را جلب کند.

سعید واسعی در گفتگو با ایلنا درباره بقای تیم پیکان در لیگ برتر گفت: این فصل برای ما پر از فراز و نشیب بوده و پیکان به عنوان تیمی که همیشه ثبات داشته حیف بود که سقوط کند. آقای فرکی برای این تیم زحمات زیادی کشیدند اما با حضور آقای ویسی نتایج خوبی به خصوص بعد از شیوع کرونا رقم خورد. 

او ادامه داد: با شیوع کرونا تمرینات زیادی داشتیم و خوشحالیم که توانستیم با کسب حداکثر امتیازات در لیگ بمانیم. من یک درصد هم احتمال نمی‌دادم که پیکان سقوط کند چون تمام بازیکنان یکدل بودند و با تمام وجود می‌خواستیم که تیم را نگه داریم.

واسعی درپاسخ به این سوال که با بقای پیکان هنوز هم به دلیل جدا نشدن در اواسط فصل پشیمان است یا خیر گفت: پشیمان که نه ولی در زمستان پیشنهادات خوبی آمده بود که می‌توانستم خیلی بیشتر پیشرفت کنم. در بازی‌های پایانی لیگ هم بدشانس بودم چرا که نتوانستم از نظر گل و پاس گل به آمارم اضافه کنم. نتوانستم به به وعده‌ام عمل کنم اما فکر کنم روی 10 گل تاثیر مستقیم داشتم ولی نتوانستم 10 گل بزنم که از این بابت متاسفم.

هافبک تیم پیکان درخصوص نحوه عملکرد پیکان در بازی‌های پایانی لیگ هم گفت: استراتژی ما این بود که دفاعی بازی کنیم و بعد از بازی پرسپولیس توانستیم در همه مسابقات دست پر از بازی خارج شویم.

واسعی درخصوص پیش بینی از شرایط فصل آینده پیکان اضافه کرد: پیکان تیم باثباتی است و امیدوارم که با این امکانات و پتانسیل فصل بعدی بهترین نتایج را به دست بیاورد. دوست دارم که شرایط خوبی را بسازند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنند. من از جایی که یک سال دیگر قرارداد دارم باید برای جدایی با باشگاه صحبت کنم. امیدوارم همکاری کنم چون بالاخره من هم پیشنهاداتی دارم و باید درباره آینده‌ام فکر کنم.

او ادامه داد: امسال دوست دارم در جایی باشم که بیشتر دیده شوم و در سال منتهی به جام جهانی و اردوی انتخابی تیم ملی باشم که بیشتر پیشرفت کنم و این مساله بیشتر در تیم‌های پرطرفدار دیده می‌شود. 

واسعی درخصوص رقابت شهریار مغانلو برای رسیدن به عنوان آقای گلی گفت: او بازیکن آینده دار و جوانی است که هر کجا باشد دوست دارم بهترین آمار و عملکرد را داشته باشد چون لیاقتش را دارد.

بازیکن تیم پیکان درباره تصمیم گیری درخصوص آینده‌اش هم گفت: در وهله اول من دوست دارم که رضایت باشگاه پیکان را جلب کنم تا بتوانم جدا شوم. دوست دارم که به یک تیم پرطرفدار بروم و اگر مسائل مالی را کنار بگذاریم دوست دارم در جایی باشم که بتوانم پیشرفت کنم. درست است که شایعاتی مطرح شده اما چون با پیکان قرارداد دارم باید فعلا روی مذاکره با پیکان متمرکز باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز