خبرگزاری کار ایران

قطرپاسور برزیلی تیم هورسان در گفتگو با ایلنا؛

برای آغاز لیگ‌برتر والیبال لحظه شماری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۰۳

بازیکن برزیلی هورسان رامسر می گوید: حضور در لیگ برتر ایران یک تجربه هیجان انگیز برای من است.

الکساندرو دیگو الیویرا ناسیمنتو در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه لیگ برتر والیبال ایران کیفیت بالایی دارد، بیان کرد: من بازی های تیم ملی والیبال ایران را دیدم و متوجه شدم تیم ایران یکی از قدرت های والیبال دنیا محسوب می شود و از اینکه به لیگ برتر والیبال ایران ملحق شدم خوشحال هستم.

وی تصریح کرد: در سال جاری پیشنهادات متفاوتی داشتم من سال گذشته در لیگ قبرس به میدان رفتم اما امسال با توجه کیفیت بالای لیگ ایران این کشور را انتخاب کردم و مطمئن هستم که یک فصل خوب در انتطار من است.

بازیکن برزیلی تیم هورسان رامسر با عنوان اینکه من به یکی از حرفه ای ترین تیم های لیگ‌ایران پیوستم،افزود: من با مشورت مدیربرنامه هایم در یک تیم خوب با مربیان حرفه ای کار میکنم که از این بابت خوشحالم،خیلی انگیزه و شوق دارم و برای شروع لیگ برتر والیبال لحظه شماری می کنم.

الکساندرو دیگو الیویرا ناسیمنتو ادامه داد: من در برزیل تمرینات انفرادی خود را دنبال می کردم و حدود دو هفته به تیم هورسان ملحق شدم و گام به گام در این دو هفته ای که تا آغاز لیگ‌برتر مانده با تیم هماهنگ خواهم شد تا بهترین عملکرد را در لیگ برتر داشته باشم.

وی در پایان متذکر شد: من همیشه سعی کردم بیشترین کمک را به تیم هایی که در آن حضور داشتم کنم و در تیم هورسان غیر از این نخواهد بود و مطمئنم یک فصل فوق العاده در انتظار من است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز