خبرگزاری کار ایران

واعظ آشتیانی: در حرف‌های مسئولان وزارت ورزش تناقص‌‌گویی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۵۶۸

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: وزارت ورزش مانند دولت دوازدهم سعی دارد با گفتار درمانی حال مردم را خوب جلوه بدهد؛ در صورتی‌که واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش ایلنا، امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص اینکه وزارت ورزش وجوانان مدعی شده که حال پرسپولیس و استقلال خوب است و مشکلی در این دو  تیم وجود ندارد، اظهار داشت: اگر منظور مسائل اقتصادی است که این مسأله بسیار مشخص است که احکام فیفا در ارتباط با بازیکنان و مربیان خارجی، این دو باشگاه را با چالش جدی مواجه کرده است. به خاطر همین، متولی ورزش کشور اذعان می‌کند که حال دو تیم پرسپولیس و استقلال خوب است و هواداران از این وضعیت لذت می‌برند.

وی ادامه داد: مثل اینکه وزارت ورزش مانند دولت دوازدهم سعی دارد با گفتار درمانی حال مردم را خوب جلوه بدهد؛ در صورتی که واقعیت چیز دیگری است. استقلال و پرسپولیس اگر حالشان خوب باشد، مردم نیز حالشان خوب است.

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد اینکه مسؤولان وزارت ورزش گفته‌اند که هیچ دخالتی در فوتبال نمی‌کنند، عنوان کرد: من با این موضوع مخالفم. وزارت ورزش باید در مسائل زیر مجموعه خود دخالت کند چون اعضای هیأت مدیره این دو باشگاه را آنها انتخاب می‌کند و باید در مورد مسائل این دو باشگاه نیز تصمیم بگیرد، ولی نظارت نیز داشته باشند. وقتی می‌گویند که دخالت نکردند، بسیار اشتباه است.

وی افزود: در مسائل کلان ورزش، وزارت ورزش باید نظارت می‌کرد تا داستان ویلموتس به وجود نیاید. اگر می‌دانستند و مطلع بودند، باید در مورد قرارداد ویلموتس با فدراسیون شفاف سازی می‌کردند تا کار به اینجا نکشد.

واعظ آشتیانی در خصوص اینکه مسؤولان وزارت ورزش مدعی شدند سعادتمند با اجازه چه کسی به ایتالیا سفر کرده است، خاطر نشان کرد: ما نمی‌دانیم تفاوت دخالت و نظارت را این دوستان چگونه مشخص می‌کنند. هیأت مدیره یک باشگاه که مصوب می کند تا مدیرعامل باشگاه به سفر برود، باید آن را به مقام مافوق یا دستگاه مافوق که وزارت ورزش است، اطلاع دهند. 

مدیرعامل اسبق استقلال که با رادیو جوان صحبت می کرد، گفت: آقایان باید تکلیف خودشان را روشن کنند که قانون تا کجا اجازه می‌دهد تا در مسائل مربوط به باشگاه‌ها وزارت ورزش نظارت یا دخالت کند، تا اینگونه به تناقض گویی نیفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز