خبرگزاری کار ایران

ترابی و علیپور وظیفه گلزنی‌شان را انجام می‌دهند و بشار هم گل می‌زند

رویانیان: پرسپولیسی‌ها جام ندیده نیستند/ بشار گل بزند پیش من جایزه دارد/ استقلال آرزویش است که قهرمان ایران را شکست دهد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۴۷۲

محمد رویانیان همچنان با هیجان و کری همیشگی‌اش به استقبال دربی می‌رود و اینبار البته وعده می‌دهد برای بشار و گلزنی‌اش جایزه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص ارزیابی‌اش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:‌ باید بگویم این بازی زیاد برای پرسپولیسی‌ها مهم نخواهد بود زیرا که ما قهرمان زودهنگام لیگ برتر هستیم و چند سال هم است که به این عنوان دست پیدا کرده‌ایم و همه چیز برای ما عادی شده است. 

وی ادامه داد: درست است که دوست داریم برای دومین سال پیاپی در ایران دبل کنیم اما استقلالی‌ها خیلی دوست دارند قهرمان ایران را شکست بدهند.

رویانیان افزود: استقلالی‌ها به دنبال این هستند که به زور سهمیه آسیا را کسب کنند اما پرسپولیسی‌ها جام ندیده نیستند چهار سال است که قهرمان ایران هستند و این در دنیا ثبت شده است.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: من برای دوست قدیمی خودم در استقلال کری می‌خوانم به فتح‌اله زاده توصیه می‌کنم امروز دعا کند که استقلا بتواند پرسپولیس را شکست دهد و یک جام کسب کند.

رویانیان در خصوص پیش‌‌بینی‌اش از گلزنان احتمالی دربی گفت: ترابی و علی‌پور که مثل همیشه وظیفه‌شان انجام خواهند داد و گلزنی خواهند کرد اما اگر بشار بتواند در بازی امروز گل بزند خودم به شخصه هدیه ویژه خواهم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز