خبرگزاری کار ایران

برخلاف ادعای استقلالی‌ها

وزیر ورزش در جریان سفر سعادتمند به ایتالیا نبود!/ پوست موز مدیرعامل زیر پای مجیدی

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۴۱۱

خیلی‌ها فکر می‌کردند این سفر سعادتمند برای توافق با استراماچونی است که شاید بتوانند او را دوباره به ایران و استقلال برگردانند.

به گزارش ایلنا،ماجرای سفر احمد سعادتمند به ایتالیا در آستانه دربی و تقابل استقلال با پرسپولیس در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی، حسابی برای مدیرعامل باشگاه آبی‌ها حاشیه ساز شده است. این سفر که طبق اعلام باشگاه استقلال با هماهنگی اعضای هیات مدیره و برای توافق نهایی با استراماچونی و وینفرد شفر، سرمربی‌های سابق این تیم اعلام شد، جو عجیبی را علیه سعادتمند به وجود آورد که حتی مجید نامجو مطلق، مربی استقلال در جریان کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال، زمان این سفر را بدموقع اعلام کرد.

علت این بود که خیلی‌ها فکر می‌کردند این سفر سعادتمند برای توافق با استراماچونی است که شاید بتوانند او را دوباره به ایران و استقلال برگردانند. هرچند که این موضوع تحت الشعاع قانون عدم جذب بازیکن و مربی خارجی قرار گرفت اما همچنان خیلی‌ها معتقدند اگر فرهاد در دربی بازنده شود، تنها موضوعی که می‌تواند هواداران استقلال را آرام و امیدوار کند، یک اتفاق همچون بازگشت استراماچونی می‌تواند باشد.

با این حال با همه احتمالات اعتراض‌ها و حواشی بابت این سفر کار را به وزارت ورزش و شخص مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان کشاند که چرا سعادتمند این سفر را رفته و ایا وزارتخانه در جریان این سفر بوده است یا خیر؟ بعد از این خبر و اعلام سفر سعادتمند به ایتالیا هرچند گفته شد این سفر با توجه به مدت ویزای مدیرعامل استقلال که یک هفته بوده یک سفر اجباری بوده اما وزارت ورزش و جوانان در ابتدا هرگونه اطلاع داشتن این مسافرت را تکذیب و آن را رد کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز