خبرگزاری کار ایران

ناراحتی سرمربی تراکتور از برخی جریانات؛

ساکت الهامی بعد از فینال خداحافظی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۳۹۵

سرمربی تراکتور قصد دارد سوای نتیجه بازی فینال جام حذفی در پایان این مسابقه از تراکتور خداحافظی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور فصل پر فراز و نشیبی را پشست سر گذاشت و در نهایت با هدایت ساکت الهامی توانست با کسب عنوان چهارمی جدول در لیگ برتر و صعود به فینال رقابت‌های جام حذفی سهمیه آسیایی خود را تثبیت کند و حالا یک پیروزی دیگر برابر برنده دربی امروز تا بالا بردن جام قهرمانی فاصله دارد.

الهامی اما در چند وقت اخیر در تراکتور با مشکلاتی مواجه شده که باعث ناراحتی او شده است و روز گذشته در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان اشاره غیر مستقیمی به این ناراحتی داشت و با وجود برتری تیمش و صعود به فینال اصلاً خوشحال به نظر نمی‌رسید.

سرمربی تراکتور از جریانات حاشیه ساز برای تیشم گلایه کرد و عنوان کرد که تنها کسی که حامی او و تیمش بوده محمدرضا زنوزی است و همین مسائل اشاره به عمق مشکلاتی دارد که ساکت الهامی در تراکتور احساس می‌کند.

گفته می‌شود با وجود اینکه مسئولان تراکتور قصد دارند در صورت قهرمانی در جام حذفی برای فصل بعد قراردادش تمدید می‌شود ولی الهامی به دلیل ناراحتی‌های اخیر قصد دارد بعد از بازی فینال جام حذفی هر نتیجه‌ای که به دست بیاید در نشست خبری خداحافظی خودش را از این تیم اعلام کند.

باید دید صحبت‌های روز گذشته الهامی می‌تواند تلنگری برای حذف جریاناتی باشد که از آنها ناراحت بود یا تصمیم سرمربی تراکتور در پایان فینال جام حذفی عملی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز