خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید باشگاه سایپا:

فلسفه و مکتب باشگاه سایپا بازیکن‌سازی و جوانگرایی است / شرکت فرهنگی ورزشی، تبلور تعهد سایپا به مسئولیت‌های اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۳۳۳

سرپرست باشگاه سایپا در مورد اهداف پیش روی این مجموعه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین تابع جماعت در آئین معارفه به عنوان سرپرست جدید شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار کرد: علاوه بر ایفای نقش ویژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی، نتایجی که در زمینه فعالیت های ورزشی به دست می آید، یکی از محور های اصلی و تاثیرگذار در حوزه برندینگ گروه خودروسازی سایپا است. 

وی با اشاره به تلاش های مدیران عامل سابق این باشگاه در سال های اخیر، اضافه کرد: در حوزه فعالیت های ورزشی به لطف حضور مدیران توانمند و ارزشمندی نظیر آقایان مدبر و کاشانی، نتایج بسیار خوبی به دست آمده که این روند باید استمرارداشته و بهتر هم بشود.

سرپرست جدید شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: در فوتبال آقایان با وجود حساسیتی که در هفته های پایانی برای بقاء در لیگ برتر وجود داشت اما این باشگاه با تکیه بر استعدادهای مکتب بازیکن ساز خود هم در حوزه کادر فنی و هم بحث بازیکنان، دستاورد  گرانبهایی کسب کرد؛ چرا که فلسفه و مکتب باشگاه سایپا  بازیکن سازی و جوانگرایی است؛ البته اعتقاد دارم آنطور که باید و شاید روی موضوع بازیکن سازی، جوانگرایی، توجه به فوتبال پایه و در یک کلام مکتب بازیکن ساز باشگاه سایپا، اطلاع رسانی مناسبی به جامعه صورت نگرفته است.

تابع جماعت ادامه داد: نایب قهرمانی بانوان فوتسالیست در نخستین سال تیمداری سایپا هم نتیجه قابل توجه دیگری بود که بدست آمد و نشان داد با کمی تمرکز و حمایت بیشتر می توان در این زمینه هم به قهرمانی فکر کرد.

وی افزود: در رشته های دیگر مثل اتومبیلرانی، واترپلو، والیبال مردان و زنان و شطرنج هم که سایپا همیشه روی سکو بوده، تلاش خواهیم کرد که علاوه بر حفظ این جایگاه ها، به کمتر از قهرمانی فکر نکنیم.

گفتنی است سید جواد سلیمانی؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به تازگی با صدرو حکمی امیر حسین تابع جماعت را به سرپرستی باشگاه سایپا منصوب کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز