خبرگزاری کار ایران

نتایج روز اول تورنمنت چهارجانبه والیبال در شهرهای آمل و ارومیه مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۳۱۱

تورنمنت چهار جانبه والیبال در شهرهای آمل و ارومیه از عصر امروز سه شنبه آغاز شد و هشت تیم لیگ برتری با هم رقابت کردند.

به گزارش ایلنا ، تورنمنت چهارجانبه هراز کاپ با حضور تیم های لبنیات هراز آمل ، هورسان رامسر،شهرداری گنبد و خاتم اردکان از عصر سه شنبه در سالن پیامبر اعظم آمل آغاز شد.

در تورنمنت چهارجانبه دریاچه ارومیه نیز تیم های شهرداری ارومیه ،شهرداری ورامین،فولاد ایرانیان سیرجان و آذرباتری از سه شنبه به مدت سه روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه باهم رقابت خواهند کرد.

در روز اول تورنمنت باشگاه هراز در نخستین دیدار تیم خاتم اردکان برابر تیم تازه لیگ برتری شده هورسان قرار گرفت که شاگردان عارف باقرزاده در تیم هورسان رامسر سه بر یک حریف خود را شکست دادند.

در دومین دیدار نیز لبنیات هراز مقابل تیم شهرداری گنبد قرار گرفت که در خاتمه نماینده گنبد با پیروزی در سه ست متوالی تیم هراز آمل را شکست داد.

در تورنمنت چهار جانبه دریاچه ارومیه نیز در نخستین دیدار شهرداری ارومیه به مصاف تیم شهرداری ورامین رفت که پایان شهرداری چی های ورامین  با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست یافتند.

در دومین دیدار این رقابت ها دو تیم آذرباتری و فولاد ایرانیان سیرجان با هم رقابت کردند و در پایان این شاگردان محمدرضا تندروان  در تیم سیرجان بودند که با نتیجه سه بر دو برابر حریف خود به برتری رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز