خبرگزاری کار ایران

بعد از سعید آذری؛

نکونام هم در فولاد ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۲۷۸

سرمربی موفق فولاد فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام، سرمربی فصل گذشته فولاد برای لیگ بیستم هم در این تیم ماندنی شد

نکونام  که توانست فولاد را پس  از  چند سال غیبت به سهمیه آسیایی برساند و این تیم را در جدول بالاتر از تراکتور، شهرخودرو و سپاهان قرار دهد، در روزهای اخیر شایعات زیادی را متوجه خود دید و حالا این شایعات واکنش مدیرعامل فولاد خوزستان را هم به دنبال داشته است.

علی محمدی در نشستی که با اصحاب رسانه داشت، اعلام کرد که مثل سعید آذری، جواد نکونام نیز باید در تیم فولاد خوزستان بماند و برای فصل آینده تیم پرقدرتی را روانه مسابقات کند. این در حالی است که شایعات زیادی پیرامون حضور نکونام در باشگاه هایی چون سپاهان و تراکتور مطرح بود.

محمدی که ریاست هیئت مدیره را هم برعهده دارد، در این خصوص گفت: از جمله عوامل موفقیت فولاد هماهنگی بین ارکان تیم است که بین کادرفنی، بازیکنان و مدیریت وجود داشت و همین یکدستی باعث موفقیت ما شد. تصمیم گیران سعی کنند این کادرفنی را حفظ کنند چون کادرفنی موفق باید حفظ شود. دیروز با آقای آذری صحبت کردیم تا حفظ شوند و آقای نکونام هم حفظ می‌شوند و من تاکید کردم که تیم قدرتمندی را برای فصل بعد ببندند. ما هم انتظار داریم سال آینده موفقیت های ادامه داشته باشد چون حق این تیم و هوادارانش جایگاه های بالاتری است. سعی می‌کنیم تیمی را به آسیا بفرستیم که آبروی فوتبال ایران شود.

البته جواد نکونام هنوز قراردادی با باشگاه خوزستانی نبسته و حالا باید دید که نظر مثبت رئیس کارخانه فولاد و مدیرعامل این تیم، او چه سرنوشتی در تیم اهوازی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز