خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی والیبال و گزینه خارجی / رزنده ، آلکنو ،آناستازی؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۲۳۲

روز چهارشنبه پنجم شهریورماه جلسه هیات رئیسه فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و گفته می شود در این جلسه درباره انتخاب سرمربی تیم ملی ایران بحث و بررسی صورت می گیرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران تنها تیم المپیکی جهان است که سرمربی ندارد، انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال به یکی از چالش های فدراسیون نشینان تبدیل شده، برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون موافق مربی ایرانی و تعداد هم با حضور یک خارجی تراز اول در نیمکت ایران موافقند، مشخص نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد اما صحبت های داورزنی با رسانه ها در نوع خود جالب است.

چندی پیش رئیس فدراسیون والیبال که با "رادیو گفتگو" صحبت می کرد، با بیان اینکه بصورت چراغ خاموش موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال را دنبال می کنیم،خاطرنشان کرد: رایزنی های مختلفی انجام دادیم به جمع بندی نسبی هم رسیدیم‌ که از بیان آن معذورم ، حضور قدرتمندانه در المپیک هدف ما بوده و از همه ظرفیت های دنیا و کشورمان استفاده می کنیم.

داورزنی افزود: من فکر می کنم با شروع لیگ برتر سرمربی تیم ملی تعیین و تکلیف شود، بیخیال و بی تفاوت نیستیم و ما وسواس خاص خود را در انتخاب سرمربی داریم و ما داریم‌برنامه ریزی می کنیم‌ برای آینده تا به نتیجه دلخواه خود برسیم.

این صحبت های داورزنی با "رادیو گفتگو" آدرس مربی خارجی را می دهد ، داورزنی در اولین مصاحبه خود در روز های آغازین سال ۹۹ به صراحت گفت به دنبال مربی تراز اول خارجی تا سال 2024 هستیم! به راحتی می توان صحبت های رئیس فدراسیون والیبال را رمز گشایی کرد که او دلش با گزینه ایرانی نیست و قصد دارد سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران را به یک گزینه خارجی تراز اول بسپارد.

 رزنده ، الکنو و آناستازی سه گزینه خارجی هستند که رسانه های والیبالی شانس این سه مربی را برای انتخاب به عنوان سرمربی تیم ایران بالا می دانند ؛ آلکنو حتی مذاکره با فدراسیون ایران را تایید کرد و گفت زمان مناسبی برای تصمیم گیری دارم؛ رزنده هم مشغول کارهای سیاسی و بیزینس خود است و بعید به نظر می رسد هدایت ملی پوشان ایرانی را برعهده بگیرد هر چند برخی رسانه ها مدعی شدند رزنده پیشنهاد مربیگری ایران را رد کرد ، اما آناستازی در آخرین اظهار نظرش درباره قبول کردن مربیگری تیم ایران گفت:  نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد .

 بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان ایران که نخستین قهرمانی رقابت های جهانی را کسب کرده است و پیمان اکبری مربی تیم‌ملی والیبال در دوران ایگو کولاکویچ دو گزینه ایرانی هستند که بیشترین شانس را برای هدایت تیم ملی دارند اما حالا اگر تصمیم داورزنی و یارانش به کار گیری از مربی خارجی باشد ، باید منتظر بود و دید کدامیک به عنوان کمک مربی در ترکیب کادرفنی مربی خارجی تیم ملی جای می گیرند.

آنطور که از مصاحبه های اخیر اعضای هیات رئیسه فدراسیون مشخص است ، محور اصلی جلسه روز چهارشنبه هیات رئیسه فدراسیون ، بررسی موضوع سرمربی تیم ملی والیبال است و امیدواریم تصمیمات نهایی در این باره در جلسه روز چهارشنبه گرفته شود تا شاید بالاخره تکلیف تنها تیم المپیکی جهان که سرمربی ندارد روشن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز