خبرگزاری کار ایران

نشست هماهنگی مدیران برای دربی جام حذفی برگزار شد/ جلوگیری از ورود افراد بدون کارت به ورزشگاه

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۱۲۹

نشست هماهنگی دربی جام حذفی از ساعت 11:30 دقیقه برگزار و در آن تاکید شد هیچ فردی بدون همراه داشتن کارت مجوز ورود به ورزشگاه آزادی نیاید.

به گزارش ایلنا،نشست هماهنگی مدیران برای بازی دربی در چارچوب دیدارهای مرحله نیمه پایانی جام حذفی کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز سه شنبه از ساعت 11 و 30 دقیقه به ریاست جواد خلیفه سلطان ناظر مسابقه و ناظر سازمان لیگ بر بازی، در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. 

در این نشست افشین پیروانی مدیر تیم و علیرضا اشرف مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم از طرف پرسپولیس، سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال، حیدر شکور ناظر داوری، قدرت‌الله سیف مدیر مجموعه آزادی و نمایندگان دیگر نهادها حضور داشتند. 

از تاکیدات در این جلسه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در جریان مسابقه بود که از آن جمله اعلام شد هر یک از تیم ها، 8 سهمیه خواهند داشت که به همراهان آن‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد. تیم‌ها خواسته شد که عوامل‌شان با خود همراهی را به ورزشگاه نیاورند چون هیچ فردی بدون کارت مجوز ورود، نمی‌تواند به ورزشگاه وارد شود. 

در جریان این جلسه، رنگ‌بندی لباس‌ها نیز هماهنگ شد. دو تیم پرسپولیس و استقلال یک دست سرخ و آبی وارد زمین می‌شود و دروازه‌بان‌ها نیز به ترتیب، سبز و مشکی می‌پوشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز