خبرگزاری کار ایران

جلسه هماهنگی چهار نماینده ایران در آسیا با حضور نبی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۰۹۱

دومین جلسه هماهنگی حضور نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دومین نشست هماهنگی حضور نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 که به صورت متمرکز قرار است در قطر برگزار شود، با حضور مهدی محمدنبی، دبیرکل، مسئولین سازمان لیگ فوتبال، امور بین الملل، حراست، کمیته پزشکی فدراسیون و نمایندگان تیم های حاضر در این رقابتها (پرسپولیس، استقلال تهران، فولادمبارکه سپاهان و شهرخودرو مشهد) امروز سه شنبه (4 شهریورماه) برگزار شد.

در این جلسه موضوعات مختلفی در خصوص زمان اعزام تیم ها، پروتکل های بهداشتی که باید قبل از اعزام و هنگام ورود به دوحه رعایت شود و همچنین هماهنگی های لوجستیکی اعم از پرواز تیم ها، اقامت، مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا، زمان ارسال لیست ثبت نام و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین توضیحات مفصلی از سوی دکتر توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون عنوان شد و مقرر شد جلسات توجیهی جداگانه ای با پزشکان چهار تیم حاضر در این رقابتها و افسران امنیتی برگزار شود.

در پایان جلسه مقرر شد کلیه مدارک و مستندات و فرم های مورد نیاز برای ثبت نام تیم ها با توجه به تاریخ های تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، توسط باشگاهها تکمیل و در اختیار فدراسیون قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز