خبرگزاری کار ایران

گزارش خبرگزاری لهستانی از شهروندی میلاد عبادی پور در گفتگو با ژورنالیست ایرانی

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۰۱۲

میلاد عبادی پور تابعیت لهستان را دریافت کرد، این در واقع برای بازیکن والیبال ایران چه معنایی دارد؟

به گزارش ایلنا، روزنامه و سایت przegladsportow گزارشی ازدریافت پاسپورت لهستانی میلادعبادی پور ستاره ایرانی منتشر کرد که از نظرات شاهین خیری ژورنالیست و مجری تخصصی والیبال کشورمان استفاده کرده است.

وقتی سه سال پیش به لهستان آمدم ، فوراً احساس کردم اینجا خانه دوم من است. با این حال برای والیبالیست ایرانی ، گذرنامه لهستانی به معنای چیزی کاملاً متفاوت از بازیکنی مثل ویلفردو لئون از کوبا است که این سند را برای بازی او  برای تیم ملی لهستان باز کرد.

میلاد عبادی پور قصد ندارد از حضور در تیم ملی ایران چشم پوشی کند و در لیگ لهستان همچنان به عنوان خارجی با او رفتار می شود.

دریافت کننده اسکرا بلهاتوف می گوید وقتی سه سال پیش به لهستان آمدم ، فوراً احساس کردم که اینجا خانه دوم من است. من این کشور را قبل از سفر می شناختم ، وقتی در اینجا مسابقات والیبال زیادی را با تیم ایران بازی کردیم.

میلاد عبادی پور که روز جمعه تابعیت لهستان را دریافت کرد. با این حال برای والیبالیست ایرانی گذرنامه لهستانی به معنای چیزی کاملاً متفاوت از مثلاً برای ویلفردو لئون از کوبا است که این سند  را برای بازی برای تیم ملی لهستان باز کرد.

آنها در فرودگاه گیر افتادند

همانطور که مقامات PGE Skra Bełchatów استدلال می کنند ، عقب افتادن برنامه های عبادی پور چندان دور از ذهن نیستند ، و این در مورد موضوعات عملی تر بود که عمدتا مربوط به مسافرت بود.

 رئیس باشگاه  PGE Skra ، کنراد پیچوکی می گوید : به عنوان شهروند اتحادیه اروپا ، ویزای دیگری نخواهد داشت زیرا در گذشته وی نمی توانست به موقع به لهستان برسد. دو فصل پیش ، وقتی تیم از بلهاتوف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راهی  نووسیبیرسک می شد سپس تمام تیم در فرودگاه روسیه گیر افتادند ، زیرا مأموران گمرک به دلایل ویزا نمی خواستند اجازه سفر به عبادی پور بدهند. موقعیت های مشابه بسیار دیگری هم وجود داشت. بازگشت میلاد به کشور نیز پس از انتخاب مقدماتی بازی های المپیک  در ژانویه هم به تعویق افتاد که با تیم ایران شرکت کرد. در واقع ما در هر مرحله با مشکلات رسمی روبرو شدیم. مسائل اقتصادی نیز مهم است. اخذ تابعیت به میلاد اجازه می دهد تا تجارت در لهستان را آغاز کند .

پیچوکی در ادامه گفت: این چهارمین فصل حضور میلاد عبادی پور برای این باشگاه لهستانی  است. عملکرد وی بی نظیر است ، بازیکنان والیبال ایران تمایلی به ترک لیگ خانگی خود ندارند، مطمئناً  عبادی پور اولین ایرانی در پلاس لیگا نبود و نیست. مذاکرات درباره پذیرش وی در تابعیت لهستان پس از اولین فصل حضور وی در  سال 2017 در PGE Skra، زمانی که این قرارداد برای سه سال دیگر تمدید شد ، آغاز شد. ابتکار عمل از طرف بازیکن والیبال صورت گرفت و امسال او یکی از شرایط دریافت تابعیت را دریافت کرد ، یعنی این واقعیت است که وی سه سال در لهستان زندگی می کند. چند ماه پیش ، این برنامه به اداره Voivodship و از آنجا به دفتر رئیس فدراسیون ارسال شد. جمعه گذشته ، معاون رئیس فدراسیون PZPS در امور بین الملل ، ریزارد کارزنیکی ، درست قبل از شروع مسابقه در مسابقات نودمین سالگرد باشگاه Bełchatów ، اسناد مربوط به اعطای تابعیت را به عبادی پور تحویل داد. میلاد در کشور ما بسیار خوب است و سعی می کند بیشتر و بیشتر به لهستانی صحبت کند و همسرش نیز همینطور است. من خوشحالم ، زیرا معمول نیست که شخصی از آن بخش از جهان چنین نگرشی داشته باشد ، و از همان ابتدا گفت که لهستان خانه دوم اوست .

 پنج ماه پیش عبادی پور با یکی از خبرگزاری های ایران مصاحبه کرد. سؤال خبرنگار: "اگر می خواستید کشوری غیر از ایران را انتخاب کنید ، که در آن قرار بود بیشتر زندگی کنید ، کدام یک را انتخاب می کردید؟" عبادی پور پاسخ می دهد: من لهستان را انتخاب می کنم زیرا مدتی در آن حضور داشته ام و متوجه شدم که بسیار مناسب با شخصیت و روحیه من است. بعداً ، این بازیکن والیبال همچنین اضافه کرد که دوست دارد روزی به هند سفر کند ، جایی که هرگز سفر نکرده  است ، حتی به مناسبت مسابقات والیبال.

با در نظر گرفتن تاریخچه بازی های تیم ملی لهستان با ایران که به نبردهای حاشیه اس زیر تور تبدیل شده است ، می توان انتظار داشت که واکنش هواداران ایران نیز دوچندان باشد. -

شاهین خیری ژورنالیست ایرانی می گوید: در ابتدا هواداران والیبال ایران نمی دانستند که این تابعیت چیست. رسانه ها در مورد آن نوشتند ، و حاکی از این بود که پاداشی از سوی مسئولان Skra و نوعی کمک در همان زمان بود ، اما برخی ترسیدند که میلاد اکنون می تواند تیم ملی خود را تغییر دهد. من نظریاتی را دیده ام ، "چرا میلاد چنین کاری کرده؟" از این گذشته ، تیم ملی لهستان نیازی به دریافت کننده ندارد ، زیرا در حال حاضر تعداد زیادی دریافت کننده خوب دارد. " تنها بعد از چند روز مردم فهمیدند که میلاد به بازی خود در تیم ملی ایران ادامه خواهد داد و حالا به نظر می رسد که به سختی کسی در ایران با این اوضاع مشکلی داشته باشند.

خون داغ در او جاری است

شاهین خیری در ادامه می گوید: که میلاد فردی بسیار آرام است. - او بسیار سالم زندگی میکند ، در اثر احساسات واکنش نشان نمی دهد هرچند میلاد خیلی اهل مصاحبه نیست و خیلی بحث برانگیز مصاحبه  نمی کند. خیری به ما می گوید ، او خیلی زود برخلاف ورزشکاران و سلبریتی ها در ایران  ازدواج کرد ، همسرش به زبان انگلیسی مسلط است .

میلاد علیرغم نظر شاهین خیری آرام اما خونین است. این نشانگر واکنش عصبی او در بازی فصل گذشته در رادوم بود ، وقتی او به سمت میشائیل فیلیپ بازیکن رقیب رفت یا در یک مسابقه دیگر با داوران بحث و گفتگو کرد.

 عبادی پور در اوقات فراغت خود دوست دارد به انواع موسیقی گوش دهد. او زیاد می خواند ، او اخیراً کتابی در مورد چهار میثاق به پایان رسانده است. او فوتبال را نیز دوست دارد. پدر وی در مصاحبه ای اعتراف کرد که پسرش یک هوادار باشگاه پرسپولیس است - یکی از دو باشگاه بزرگ تهران. میلاد با این حال محکوم به والیبال بود - وی در روستای قره حسنلو متولد شد که امروز حدود 1200 نفر را در خود جای داده است ، روستایی در شش کیلومتری ارومیه ، پایتخت والیبال ایران واقع شده و به خاطر هواداران متعصبش مشهور است. سؤال اینجاست که چگونه آنها به یک پاسپورت مضاعف یکی از بهترین فرزندان خود واکنش نشان می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز