خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه قضاییه: درپیگیری پرونده ویلموتس پیشگام بودیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۹۹۸

سخنگوی قوع قضاییه در نشست خبری امروز خود به پیگیری پرونده قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، طبق حکم ارسالی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران، در پرونده شکایت مارک ویلموتس، ایران باید مبلغ 6 میلیون یورو نزدیک به 170 میلیارد تومان غرامت بپردازد. پس از بازتاب ابعاد جنجالی این قرارداد روز گذشته اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به مجلس رفتند.

«غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی دستگاه قضا امروز  چهارم شهریور ماه ۹۹ در نشست خبری خود در مورد تشکیل پرونده درباره موضوع «ویلموتس» سرمربی تیم ملی ایران، گفت: خوشحالیم که در پرونده‌های عمومی منتظر شکایت و عکس‌العمل دیگران نمی‌شویم و مدعی هستیم که قوه قضاییه در این مورد پیشگام بود و اولین گزارش‌ها را سازمان بازرسی اعلام کرد.

وی افزود: ضمن تشکر از همراهی و پیگیری مجلس اعلام می‌کنیم که دیگران اقدام‌ها را برای خودشان مصادره نکنند و اعلام می‌کنیم که قوه قضاییه پیشگام بود، بررسی‌های خودش را انجام داد گزارش‌های بازرسی واصل شد و بر مبنای آن در دادسرای عمومی و انقلاب تهران پرونده‌ای تشکیل و در حال رسیدگی است.

اسماعیلی همچنین گفت: از تحقیقات و اطلاعات سایر بخش‌ها مانند نمایندگان مجلس، کمیسون اصل ۹۰ و سایر بخش‌های ذیربط که به قوه قضائیه ارائه می‌دهند، استقبال می‌کنیم. پرونده مسیر خودش را طی می‌کند که نتیجه آن را در ادامه اعلام خواهیم کرد. مردم این اطمینان را داشته باشند که در قوه قضاییه عزم جدی برای انجام این قبیل امور وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز