خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی و ویسی پیکان را احیا کردند

ستاری: قعرجدول ما را دیوانه کرد؛ به اندازه 4 سال پیر شدم!

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۸۷۶

مدافع تیم پیکان تهران می‌گوید فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال برای او و هم تیمی‌هایش سخت گذشته است.

محمد ستاری در گفتگو با ایلنا درباره بقای تیم پیکان در لیگ برتر گفت: این فصل برای همه تیم‌ها شرایط سختی را ایجاد کرد اما برای پایین جدولی‌ها خیلی بیشتر شرایط دشوار بود. مسابقات خیلی طول کشید و خودم به شخصه امسال به اندازه 4 سال پیر شدم. انگار این فصل چهار سال گذشته است و واقعا وحشتناک بود.

ستاری در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌کرد پیکان در لیگ نوزدهم با چنین شرایطی رو به رو شود یا خیر گفت: واقعا جایگاه تیم ما اینجای جدول نبود. یک زمانی هست شما می‌دانید که پتانسیل تیم‌تان چه اندازه است و می‌دانید که چه اندازه باید انتظار داشته باشید اما این برای ما اعصاب خورد کننده بود که همه می‌گفتند پیکان چرا باید قعر جدول باشد. 

او ادامه داد: همین قعر جدولی بودند ما را دیوانه کرده بود. شیوع کرونا برای تیم ما از این نظر خیلی خوب شد که تیم پیکان از نظر بدنی خیلی خوب کار کرد و بازی دوستانه‌های موفقی هم داشتیم. در آن زمان کادرفنی جدید که فعالیت را آغاز کرده بودند به شناخت خوبی از بازیکنان دست پیدا کردند. در جدولی که بعد از کرونا درست کرده بودیم خیلی خوب نتیجه گرفتیم و فقط به پرسپولیس باختیم. خداراشکر می‌کنیم که فصل بالاخره تموم شد؛ 5 مرتبه بدنسازی کردیم و واقعا مصدومیت‌ها خیلی زیاد بود.

مدافع تیم پیکان درباره حضور عبدالله ویسی در پیکان گفت: تیم ما از نظر مهره خیلی تیم خوبی بود و یک حرفی که خود آقا ویسی گفتند، تشویق کردن آقای فرکی بود چرا که آقا ویسی گفتند تیم بسیار خوبی را از نظر اخلاقی و فنی جمع کرده بودند. یکسری مسائل درون خانوادگی در نیم فصل اول مخصوصا مشکلات داخل تیم را ایجاد کرد. بعد از حضور آقایان ویسی و گرشاسبی خیلی زحمت کشیدند و واقعا پیکان را احیا کردند تا از منطقه سقوط جدا شویم.

ستاری در پاسخ به این سوال که برای فصل بعدی تصمیم گیری کرده است یا خیر گفت: من برای یک فصل دیگر با تیم پیکان قرارداد دارم و با دو سه تیم صحبت شده است که همه مسائل را به باشگاه می‌سپارم. در وهله اول منتظرم که ببینیم آقای ویسی برای فصل بعدی در تیم حضور دارند یا خیر چون با پایان قرارداد ایشان مشخص نیست که سرمربی فصل بعدی کیست. نه تنها من که بقیه بازیکنان هم منتظریم که آقای ویسی ماندنی هستند یا خیر که بعد از آن تصمیم گیری می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز