خبرگزاری کار ایران

قایدی در خیلی از بازی‌ها می‌توانست گل بزند، اما پاس داد

جان واریو: خدا خواست دیاباته در استقلال باشد/ برنده دربی قهرمان حذفی است

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۸۳۳

پیشکسوت استقلال در خصوص شانس پیروزی این تیم در دربی خاطرنشان کرد: با توجه به بازی‌هایی که استقلال انجام داده است، انتظار پیروزی در دربی چیز عجیبی نیست

فابیو جان واریو پیشکسوت استقلال در گفت وگو با ایلنا درباره دربی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال  اظهار داشت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده است و به این تیم و یحیی گل‌محمدی تبریک می‌گوییم. باید به کادر فنی و بازیکنان استقلال هم تبریک گفت که با آن همه مشکلات و حواشی یک سال گذشته توانستند دومی را کسب کنند.

جان واریو افزود: استقلال به خاطر عدم مدیریت در فصل گذشته قهرمان نشد، تیمی که مربی‌اش را از دست داد و جمع کردن آن سخت بود. استقلال هفته‌های اخیر نشان داده است تیم خوبی دارد و شرایط برنده شدن در دربی را دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم این اتفاق بیفتد و هواداران استقلال خوشحال شوند. استقلال اگر پرسپولیس را شکست دهد 90 درصد راه قهرمانی جام حذفی را سپری کرده است.

پیشکسوت استقلال در خصوص شانس پیروزی این تیم در دربی خاطرنشان کرد: با توجه به بازی‌هایی که استقلال انجام داده است، انتظار پیروزی در دربی چیز عجیبی نیست. تنها نکته این بازی عدم تجربه مربیان است که شرایط جام حذفی را تجربه نکرده‌اند.

جان واریو در خصوص آقای گلی شیخ دیاباته در استقلال گفت: دیاباته یک فوتبالیست حرفه ای است. او عملکردش را به خوبی در استقلال نشان داد.خدا خواست که در شرایط بحرانی استقلال، دیاباته حضور داشت تا استقلال از وجودش استفاده کند. 

هافبک پیشین استقلال در خصوص عملکرد قایدی بیان داشت: قایدی در خیلی از بازی‌ها می‌توانست گل بزند، اما پاس داد. زدن 10 گل در یک فصل نشان دهنده عملکرد خوب این بازیکن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز