خبرگزاری کار ایران

قراردادهای غیر ریالی در سازمان لیگ ثبت نمی شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۶۶۸

فدراسیون فوتبال مصوبه جدیدی برای کاهش هزینه‌های فوتبال اعمال کرد.

به گزارش ایلنا، هزینه‌های هنگفت فوتبال و بدهی‌‌های سنگین بین المللی فدراسیون و باشگاه‌های ایرانی باعث شده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دنبال مصوباتی برای کاهش این هزینه ها و خروج ارز از کشور باشند و در اولین اقدام جذب مربی و بازیکن خارجی ممنوع شد.

حالا در مصوبه امروز هیات رئیسه این فدراسیون بندی قرار داده شد که طی آن بستن هرگونه قرارداد یا آپشن غیر ریالی هم از سوی باشگاه‌ها ممنوع اعلام شد. پیش از این برخی بازیکنان و مربیان ایرانی هم قرارداد غیر ریالی امضا کرده بودند.

در مصوبه امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال و در بند 4 می خوانیم: کلیه بازیکنان و مربیان داخلی بدون استثنا که دارای قرارداد ریالی با باشگاه خود هستند، باید در سایر آپشن های قرارداد نیز واحد پول ملی (ریال یا تومان) توافق و به تفاهم برسند و لاغیر.

در فصول گذشته تعدادی از باشگاه ها نه تنها با بازیکن  و مربی خارجی با برخی از بازیکنان ایرانی هم به دلار قرارداد می بستند. این فصل این قراردادها در سازمان لیگ به ثبت نخواهد رسید. البته بر این اساس مالیاتی که از بازیکنان از سوی اداره مالیات گرفته خواهد شد بر اساس ریال یا تومان خواهد بود. قراردادهای دلاری از سوی باشگاه ها با بازیکنان ایرانی با بازیکنانی بسته می شد که لژیونر بودند و برای ادامه فوتبال به کشور بر می گشتند.

جالب اینکه فدراسیون فوتبال به تازگی قرارداد اسکوچیچ و دستیارانش را بر اساس واحد پول ملی تنظیم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز