خبرگزاری کار ایران

با وجود خبر مذاکره با سایر گزینه‌ها؛

ساکت الهامی با جام در تراکتور می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۴۵۹

سرمربی تراکتور در صورتی که موفق شود در جام حذفی این تیم را به قهرمانی برساند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور در لیگ نوزدهم فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و مطابق معمول در طول این فصل هم شاهد تغییرات مدیریتی در باشگاه بودیم و هم سرمربی این تیم تغییر کرد و با خروج مصطفی دنیزلی از تبریز، ساکت الهامی جای او را روی نیمکت این تیم گرفت.

الهامی که قرار بود به عنوان مربی موقت تا انتخاب سرمربی جدید روی نیمکت تراکتور بنشیند با 5 برد پیاپی نظر مساعد مسئولان باشگاه را جلب کرد تا او را تا پایان فصل ابقا کنند و در این مدت هم با وجود فراز و نشیب‌هایی که در عملکرد او وجود داشت در مجموع نتایج خوبی کسب کرد ولی فشردگی جدول لیگ برتر و مدعیان متعدد کسب سهمیه باعث شد این تیم از کسب سهمیه مستقیم آسیایی در لیگ باز بماند و حالا سرنوشت این تیم در لیگ قهرمانان فصل آینده بستگی به نتایج جام حذفی دارد.

پس از پایان لیگ و قرار گرفتن تراکتور در رتبه چهارم جدول اخباری مبنی بر مذاکره باشگاه با چند گزینه برای سرمربیگری این تیم در فصل آینده مطرح شد که هم گزینه‌های ایرانی و هم گزینه‌های خارجی در میان آنها بودند و جدی‌ترین نامی که در این میان رسانه‌ها به آن پرداختند علی دایی است.

باشگاه تراکتور به دلیل موقعیت حساسی که این تیم در جام حذفی دارد هرگونه صحبت با گزینه‌های مربیگری را رد کرده و آن را تکذیب کرده است و از طرفی ممنوعیت امضای قرارداد با گزینه‌های خارجی که از سوی مسئولان فدراسیون اعلام شد نفرات خارجی مد نظر باشگاه را منتفی کرد و از همین رو تا پایان رقابت‌های جام حذفی مذاکره‌ای با گزینه‌های مربیگری در باشگاه انجام نخواهد شد.

در همین راستا از تبریز خبر می‌رسد که باشگاه تراکتور سرنوشت کادرفنی و نیمکت مربیگری فصل آینده را به نتیجه این تیم در جام حذفی ربط داده و در انتظار مشخص شدن وضعیت این تیم در تورنمنت پیش رو است.

بدین ترتیب که اگر تراکتور بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد ساکت الهامی یک فصل دیگر روی نیمکت این تیم ابقا خواهد شد و در صورت صعود به فینال هم احتمال ماندن الهامی در سمت خود وجود دارد.

باید صبر کرد و دید نتیجه دیدار نیمه نهایی جام حذفی میان تراکتور و نفت مسجد سلیمان چه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز