خبرگزاری کار ایران

جباری: استقلال توانایی شکست پرسپولیس را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۴۰۶

پیشکسوت تیم استقلال گفت: تیم ما توانایی شکست حریفش را دارد و باید همدلانه از تیم حمایت کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی استقلال علی جباری مصاف روز چهارشنبه استقلال و پرسپولیس گفت: دربی همیشه حساس است و این دربی با توجه به اینکه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی است، حساسیتش بیشتر است. من امیدوارم بازیکنان استقلال با تلاشی دوچندان وارد میدان شوند و دل هواداران را شاد کنند. مطمئنا استقلالی‌ها با موفقیت در جام حذفی، پاداش زحماتشان در یک سال گذشته را خواهند گرفت.

وی افزود: من هم مثل هر استقلالی دیگری، آرزوی قلبیم پیروزی استقلال در دربی است. تیم ما توانایی شکست حریفش را دارد و باید همدلانه از تیم حمایت کنیم تا مجموعه تیم استقلال در آرامش خود را آماده این مصاف کنند.

جباری در پایان گفت: شاید به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان، این نگرانی وجود داشته باشد که استقلال در بازی دچار مشکل شود، اما من مطمئنم بازیکنان جایگزین از اهمیت بازی آگاه هستند و با تدابیر کادرفنی، این نگرانی در روز بازی بر طرف خواهد شد و در نهایت نتیجه بازی منجر به خوشحالی هواداران می‌شود. بازیکنانی که در دربی به میدان می‌روند باید بدانند که در تیم بزرگی بازی می‌کنند و به خاطر داشته باشند چه پیراهنی به تن کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز