خبرگزاری کار ایران

از آقای استاندار درخواست دارم به بخش خصوصی کمک کنند

فکری: اگر مشکلی نبود می‌مانم / هنوز لیستی به باشگاه نساجی نداده‌ام

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۳۴۰

سرمربی تیم نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد برای ادامه همکاری با این تیم به توافق دست پیدا کند.

محمود فکری در گفتگو با ایلنا درباره نتایج تیم نساجی مازندران در پایان لیگ نوزدهم گفت: سال پرتنشی داشتیم. در شروع فصل با تیم آلومینیوم و بعد از آن با خوشه طلایی و بعد از آن هم نساجی مازندران. به هر حال چالش خیلی خوبی بود که با خیر و خوشی تمام شد.

فکری درباره شکست ناپذیری از زمان قبول هدایت نساجی تا پایان لیگ گفت: فکر نمی‌کردیم که با توجه به بازی‌های پیش رو بتوانیم بدون شکست بمانیم. تمام بازی‌ها هم با تیم‌های بالای جدول بود و تلاش بچه‌ها بود که با تمام وجود دویدند و جنگیدند که از طرفی مدیریت و مجموعه باشگاه هم خیلی خوب عمل کردند و پشتیبانی به موقع داشتند.

سرمربی نساجی درباره نقش او در صعود تیم آلومینیوم اراک به لیگ برتر گفت: به هر حال اسکلت اولیه تیم، همان بازیکنانی بودند که ما جذب کرده بودیم و آقای خطیبی هم پس از شروع به کار چند بازیکن را به کار گرفتند اما در مجموع تلاش آن مجموعه بوده که به لیگ برتر صعود کردند.

محمود فکری درخصوص ادامه همکاری با نساجی گفت: من باید ببینم که برنامه باشگاه چیست، با توجه به نتایجی که ما گرفتیم مطمئنا توقع مدیریت، هواداران و حتی خودم هم بالا رفته است. باید مشخص شود که برنامه چیست و از طرفی برنامه خودم را ببینم که انشالله اگر مشکلی نبود می‌مانیم و در مجموع امیدواریم فضا به گونه‌ای باشد که در نساجی باشیم.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه از او لیست نقل و انتقالات خواسته یا خیر گفت: من لیستی به باشگاه ارائه نکردم و حالا شرایط نبوده که جلسه‌ای داشته باشیم و در هیجان مسابقات بودیم. بایدببینیم که وضعیت چطور است شاید ما را نخواستند(باخنده.)

سرمربی نساجی درخصوص اینکه او تجربه کافی برای هدایت تیم استقلال تهران دارد یا خیر گفت: به هر شکل مربی شدن نیاز به تجربه دارد و تجربیات سخت‌تر هم گذراندم. من از اواخر سال 86 به عنوان مربی کارم را آغاز کردیم و در این مدت سه فصل به عنوان دستیار کار کردم و به عنوان سرمربی از لیگ دوم آغاز کردم. خداراشکر تجربیات و فاکتورهایی که برای کار مربیگری وجود دارد را به دست آورده‌ام و آینده مشخص نیست.

فکری درخصوص حمایت استاندار مازندران از نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال گفت: خواسته‌ای که ما می‌توانیم از آقای استاندار داشته باشیم این است که بخواهیم سرمایه‌گذارانی که در استان حضور دارند مورد حمایت قرار بگیرند که یکی از آنها بخش ورزش است. آقای حدادیان خودشان هم مازندرانی هستند و با عشق و علاقه‌ای که به تیم نساجی و فوتبال دارند زحمت کشیدند. خواهش دارم با توجه به مشکلات اقتصادی که هست شرایطی فراهم شود که برای ادامه فعالیت انگیزه داشته باشند. راهکاری برای درآمدزایی بخش خصوصی وجود داشته باشد که بتوانند بدون استرس هم خرج کنند البته این مسائل نباید تنها در حد حرف زدن باشد و در عمل هم وجود داشته باشد.

او درباره همکاری با کادر استقلالی گفت: از تمامی اعضای کادرفنی آقایان مرفاوی، دین محمدی، عمران زاده، فاضلی، ابطحی، فیض کریملو و هاروت ابراهیمیان بسیار تشکر می‌کنم و همینطور آنالیزورهای عزیزمان که با تلاش این عزیزان ما توانستیم تیم نساجی را به بهترین نتایج ممکن برسانیم. جا دارد از پرسنل هواپیمایی وارش تشکر کنم که به عنوان تنها تیمی بودیم که همیشه پروازهای این هواپیمایی در اختیارمان بود و در پروازها نسبت به ما بسیار محبت داشتند و روحیه خوبی برای حمایت از نساجی داشتند.

فکری همچنین درخصوص استفاده از بازیکنان جوان هم گفت: در این مدت که بازی‌های سنگینی را تجربه کردیم، بازی به بازی مصدومان زیادی داشتیم و یکسری کنار رفتند و یکسری هم محروم می‌شدند؛ به طور مخصوص در بازی مقابل شهرخودرو دیگر بازیکنان ما رمغی نداشتند و تمام تلاش‌شان را خرج کرده بودند. همینطور از بازیکنان جوانی هم استفاده کردیم که اصلا در لیگ بازی نکرده بودند و توانستند در اولین بازی‌ها روحیه تیم را تقویت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز