خبرگزاری کار ایران

دین محمدی: بازی استقلال و پرسپولیس در زمین خاکی هم حساسیت دارد / قایدی و دیاباته گل می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۳۳۵

پیشکسوت باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی با حساسیت و جذابیت بالا برگزار شود.

سیروس دین محمدی مربی نساجی مازندران در گفت وگو با ایلنا در خصوص عملکرد این تیم گفت: در10 بازی آخر به نساجی رفتیم و توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. در این 10 بازی با تلاش بازیکنان و کادر فنی شکستی را تجربه نکردیم.

وی ادامه داد: در بازی های حساس مانند بازی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان امتیازات لازم را کسب کردیم و به جایگاه خوبی در جدول دست یافتیم.

بازیکن سابق استقلال در خصوص پیش بینی اش از دربی پایتخت تصریح کرد: دربی همیشه شرایط خودش را دارد. اگر استقلال و پرسپولیس در زمین خاکی هم بازی کنند بازهم دربی حساسیت خودش را دارد.

وی خاطر نشان کرد: دربی در جام حذفی حساسیت بازی را بالا می برد و همین موضوع باعث می‌شود بازیکنان به استرس بیشتری در زمین ظاهر شوند امیدوارم هواداران دو تیم با آنکه در ورزشگاه حاضر نیستند از تماشای فوتبال زیبا محروم نشوند.

مربی سابق استقلال در ادامه در خصوص شرایط استقلال بیان داشت: استقلال توانست عملکرد خوبی  در لیگ برتر داشته باشد. آنها به رتبه دوم جدول دست پیدا کردند و در جام حذفی هم در صورت برد فینالیست خواهند شد که موجب خوشحالی است.

دین محمدی همینطور در خصوص گلزنان احتمالی استقلال در دربی گفت: قایدی و شیخ دیاباته می‌توانند گلزنان استقلال در دربی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز