خبرگزاری کار ایران

بعد از اتفاقات بازی با پرسپولیس دیگر به شرایط قبل برنگشتیم

پیام نیازمند: فصل خوبی داشتم ولی به خاطر نتایج سپاهان حق ندارم خوشحال باشم/ اشتباهات داوری دو بازی با استقلال خیلی چیزها را تغییر داد /کرونا باعث شد لژیونر شدنم با مشکل مواجه شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۹۹

گلر سپاهان در مورد فصل سختی که با پایان تلخ برای این تیم رقم خورد و البته رکوردهای خوب خودش در این دوره از رقابت‌ها توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیام نیازمند، گلر سپاهان در لیگ نوزدهم موفق شد رکورد دقایق بسته نگه داشتن دروازه را بشکند و در پایان هم در صدر جدول کلین شیت‌ها قرار گرفت ولی خودش می‌گوید این آمارهای فردی زمانی ارزش دارد که تیم موفق شده باشد و وقتی نتایج تیم رضایت بخش نیست عناوین فردی جای خوشحالی ندارند. او در مورد فصل سخت و پر فراز و نشیبش با سپاهان و اتفاقاتی که در این میان رخ داد گفتگویی با ایلنا انجام داد که می‌خوانید:

 

* لیگ نوزدهم از نظر فردی برای تو فصل خوبی بود ولی از لحاظ تیمی پایان خوبی برایتان رقم نخورد. در کل فصل را چطور ارزیابی می‌کنی؟

 لیگ نوزدهم برای من از لحاظ فردی خوب بود چون هم توانستم به کمک تیم و بچه‌ها رکورد بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ لیگ را بشکنم و هم بیشترین تعداد کلین شیت را در طول فصل ثبت کنم ولی این آمارهای فردی هیچ ارزشی ندارد و جایی برای خوشحالی ندارد چون سپاهان نتیجه نگرفته است. اگر تیم امسال یک عنوان به دست می‌آورد یا حداقل سهمیه آسیایی گرفته بود من خیلی خوشحال‌تر از الان بودم ولی به دلیل اینکه تیم نتوانسته به هدفش برسد من هم حق خوشحالی ندارم.

 

* 2 فصل قبل که به سپاهان آمدی شرایط متفاوتی با امروز داشتی. آن زمان به عنوان یک گلر مستعد و آینده دار به تو نگاه می‌شد ولی حالا اعتبار زیادی در فوتبال ایران کسب کردی و تو را بهترین گلر ایران می‌دانند. این تفاوت برایت چطور رقم خورد؟

خدا را شکر می‌کنم که در این 2 فصل حضورم در سپاهان اتفاقات خوبی برایم افتاد و توانستم با تلاش و پشتکار و البته زحمات مربیانم پیشرفت کنم و توانایی‌هایم را نشان دهم و چیزهای زیادی در این مدت یاد گرفتم و با تجربه‌تر شدم. اعتباری که امروز به دست آوردم برایم شیرین است ولی مسئولیت من را هم سنگین‌ می‌کند و باعث می‌شود مجبور باشم بیشتر تلاش کنم و تمرین کنم و زحمت بکشم تا روز به روز بهتر شوم.

 

* یکی از بدشانسی‌هایی که این فصل داشتید مصدومیت همزمان دو مدافع میانی سپاهان بود. این موضوع از لحاظ هماهنگی هم به خط دفاع ضربه می‌زند و کار گلر را هم سخت می‌کند. نظرت چیست؟

بله این موضوع خیلی مهمی است که از آن ضربه خوردیم. هر تیمی در دنیا دو مدافع میانی اصلی خودش را از دست بدهد به مشکل می‌خورد و ما بدشانس بودیم که همزمان دو مدافع وسط خودمان را از دست دادیم و هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ هماهنگی میان اعضای خط دفاع و دروازه‌بان این یک مشکل بزرگ بود که فکر می‌کنم بدشانسی بزرگ سپاهان در این فصل بود و به ما خیلی ضربه زد.

 

* پیش از این در مورد روی تاوارس و تاثیرش روی خودت صحبت کرده بودی و نگران روزی بودی که همکاری‌ات با او قطع شود ولی این اتفاق خیلی زود رخ داد.

طبیعتاً هیچ وقت این اتفاق نمی‌افتد که یک نفر در تمام طول دوران بازی خود زیر نظر یک مربی باشد و ذات فوتبال همین است که مربی‌ها با بازیکنان مختلف کار می‌کنند و بازیکنان هم فعالیت زیر نظر مربیان مختلف را تجربه می‌کنند. روی تاوارس تاثیر زیادی در دوران همکاری روی من گذاشت و این را می‌دانستم که دیر یا زود از هم جدا می‌شویم ولی حداقل این انتظار را داشتم که تا پایان فصل با او همکاری داشته باشم ولی اتفاقاتی افتاد که دوست ندارم در موردش صحبت کنم و باعث شد او تصمیم بگیرد دیگر به ایران برنگردد. وقتی که روی رفت مصادف با زمانی بود که بعد از کرونا سپاهان خوب نتیجه نمی گرفت و دوست داشتم ‌در آن شرایط کنارم بود و هم به من و هم به تیم کمک می‌کرد. در حال حاضر هم با مربی جدیدم همکاری خوبی داریم و مشکلی وجود ندارد.

 

* خیلی‌ها عقیده دارند شرایط سپاهان بعد از اتفاقات بازی با پرسپولیس و حکمی که به 3-0 شدن آن بازی دادند تغییر کرد و نتایج تیم افت کرد. آن بازی چقدر در روند سپاهان پس از آن تاثیر داشت؟

بله آن بازی و اتفاقاتش که دیگر دوست ندارم در موردش صحبت کنم تاثیر منفی زیادی روی ما گذاشت و هم از لحاظ روحی و هم انگیزشی خیلی ضربه سنگینی به ما زد. ما چند بازی قبل از آن دیدار نتایج خوبی نگرفتیم و امتیازات مهمی از دست دادیم و اختلاف امتیاز ما با پرسپولیس در صدر کمی زیاد شد و آن بازی به نوعی برای ما حکم یک فرصت برای برگشتن به جدول و رقابت قهرمانی بود و مدت‌ها انتظارش را کشیدیم ولی آن اتفاقات و حکم به 3-0 شدن بازی به نوعی ضربه سنگینی به ما زد که دیگر نتوانستیم جبران کنیم.

 

* دو بازی اخیر مقابل استقلال و اشتباهات تاثیرگذار داوری در پایان تلخ سپاهان در این فصل نقش زیادی داشت. به نظرت اگر این اشتباهات نبود پایان بهتری برای شما رقم نمی‌خورد؟

بله این را همه دیدند و متوجه شدند که سپاهان در دو بازی مقابل استقلال چقدر از لحاظ داوری و تصمیمات اشتباه ضربه خورد و این سوت‌های اشتباه باعث شد شیرازه تیم ما از هم پاشیده شود و در سرنوشت تیم و کادرفنی و بازیکنان ما تاثیر گذاشت و اگر این اتفاقات نمی‌افتاد سرنوشت سپاهان در این فصل می‌توانست جور دیگری رقم بخورد ولی به هر حال اتفاقی است که افتاده و هر کاری بکنیم گذشته دیگر بر نمی‌گردد.

 

* همکاری با امیر قلعه‌نویی چطور بود؟ فکر می‌کنی روزی دوباره با او همکاری داشته باشی؟

من علاقه زیادی به آقای قلعه‌نویی دارم و ارادت ویژه‌ای به ایشان دارم و همیشه گفتم که خیلی مدیونش هستم. اصلاً دوست نداشتم اتفاقات این چند وقت اخیر برای ایشان پیش بیاید و به این شکل از جمع ما جدا شوند ولی نه برای من بلکه برای همه سلامتی ایشان واجب‌تر و ارجح‌تر از هر چیزی بود و امیدوارم هرچه زودتر ایشان را صحیح و سلامت دوباره در فوتبال ببینم و خدا را چه دیدید شاید قسمت شد یک روزی دوباره با هم کار کنیم و اگر قسمت باشد خوشحال می‌شوم این اتفاق بیافتد.

 

* چند ماه قبل از پیشنهاد اروپایی و احتمال جدایی در پایان فصل صحبت کردی. هنوز این احتمال به قوت خودش باقی است؟

شرایط قبل از کرونا برای من خیلی مناسب بود و چند پیشنهاد خیلی خوب به دستم رسید و زمانی که بازی‌ها مرتب انجام می‌شد و رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شد و همین باعث شده بود دیده شوم و پیشنهاداتی برسد و مذاکرات هم مثبت پیش رفت و تیم‌های خواهانم مبلغ رضایت نامه‌ای که باشگاه خواسته بود را فراهم کرده بودند و همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت ولی کرونا بین مسابقات وقفه انداخت و از طرفی باشگاه‌ها با مشکل مالی مواجه شدند و هیمن موضوع مشکلاتی ایجاد کرد ولی هنوز هم این موضوع جریان دارد و چیزی قطعی نیست و فصل نقل و انتقالات در جیان است و شاید طی روزهای آینده تکلیفم مشخص شود.

 

 

گفتگو از: سعید رضی پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز