خبرگزاری کار ایران

اقدام جنجالی مدافع استقلال در آستانه دربی

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۴۶

محمد دانشگر علیرغم اعلام باشگاه برای بخشودگی و بازگش به تمرین، امروز در محل تمرین این تیم حضور نیافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ظاهراً جنجال‌های محمد دانشگر، مدافع پرحاشیه استقلال تمامی ندارد و هر بار که خبر مثبتی در مورد او و باشگاه به گوش می‌رسد مدتی طول نمی‌کشد تا وی آن را تبدیل به یک حاشیه جدید کند.

دانشگر که به دلیل اختلاف با فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال علیه آنها در فضای مجازی موضع‌گیری کرده بود از تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار داده شد تا اینطور به نظر برسد که همکاری او با استقلال پیش از پایان فصل تمام شده باشد.

با این وجود در آستانه دربی 92 امروز دانشگر در گفتگویی با رسانه رسمی باشگاه استقلال از اقدام خود ابراز پشیمانی کرده و از کادرفنی و هواداران معذرت خواست و ساعتی بعد اعلام شد که این بازیکن به همراه فرشید باقری از سوی مجیدی مورد بخشش قرار گرفتند و اجازه حضور در تمرینات را پیدا کردند.

با این وجود و در حالیکه همه منتظر حضور دانشگر در تمرین امروز آبی‌ها بودند او بی دلیل و بدون اطلاع در محل تمرین آبی‌ها حاضر نشد تا جنجالی تازه در آستانه دربی برای استقلال ایجاد کند.

باید دید واکنش مسئولان باشگاه استقلال نسبت به بی انضباطی جدید دانشگر چیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز