خبرگزاری کار ایران

صفیری: من نمی‌توانم برای فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کنم/ بهتر است ببینید کرمانشاهی چه صحبتی با خبرنگاران دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۱۹۷

رئیس کمیته داوران نسبت به جنجال های انتخاب داور دربی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماجرای انتخاب داور دربی و معرفی رضا کرمانشاهی از سوی کمتیه داوران و تغییر او که گفته می‌شود به دستور سرپرست فدراسیون فوتبال انجام شده جنجال زیادی بپا کرد و کرمانشاهی در اعتراض به این تصمیم از خبرنگاران دعوت کرد تا فردا ظهر پاسخگوی سوالات آنها مقابل درب ساختمان فدراسیون باشد.

اسماعیل صفیری، رئیس کمیته داوران که مایل به صحبت در این مورد نبود اظهار داشت: من فعلاً صحبتی ندارم و می‌خواهم چند ساعت نسبت به اتفاقاتی که افتاده فکر کنم و در حال حاضر نمی‌توانم فکرم را جمع کنم و نمی‌دانم باید چه بگویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود از ریاست کمیته داوران استعفا داده هم گفت: فعلاً چیزی مخشص نیست و تا چند ساعت دیگر همه چیز معلوم می‌شود. انتخاب من کرمانشاهی بود ولی من نمی‌توانم برای فدراسیون تعیین تکلیف کنم چرا که مافوق ریاست فدراسیون نیستم.

رئیس کمیته داوران در واکنش به دعوت کرمانشاهی از خبرنگاران هم عنوان کرد: بهتر است بروید و ببینید او چه می‌خواهد بگوید و حتما حرف‌های جالبی برای گرفتن داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز