خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی عصای دست جلالی و گل گهر

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۱۶۵

مجتبی سرآسیایی بعد از جدایی از شهرخودرو به گل گهر پیوست.

به گزارش ایلنا، در حالی که تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استعفای مجید جلالی چهره یک تیم بحران‌زده را در نیم فصل دوم به خود گرفته بود، آقا مجید با قبول نشدن استعفایش با توپ پر به کرمان بازگشت و این بار با اضافه کردن یک دستیار مطمئن، طور دیگری کار خود را با گل‌گهری‌ها ادامه داد.
مجتبی سرآسیایی که تجربه کار کردن در قواره سرمربی را با مشهدی‌ها داشت با کنار رفتن از شهرخودرو، انگیزه‌های زیادی برای اثبات توانایی‌های خود در تیم دیگری داشت تا با حضور در کنار آقا مجید تبدیل به عصای معجزه‌گر جلالی در دریای خروشان انتهای جدول لیگ شود.
سرآسیایی که در کسوت سرپرست پدیده و شهرخودرو نیز تجربه همکاری با بازیکنانی چون میلاد کمندانی، یونس شاکری، بهنام برزای و میلاد فراهانی را داشت خیلی زود جای خودش را در این تیم باز کرد و موفق شد به عنوان دستیار اول در کنار جلالی رکورد کسب 14امتیاز برای گل‌گهر بحران زده را در تاریخ این باشگاه تازه وارد به لیگ‌برتر، رقم بزند.
نکته جالب اینکه گل‌گهر سیرجان با وجود کسب این تعداد امتیاز زیاد، باز هم تا روز آخر برای بقاء جنگید چراکه امتیازات زیادی در نیم فصل اول و دوم از کف داده بود و باید برای بقاء در روزهایی که پایین جدولی‌ها دست به کسب پیروزی‌های عجیب و غریب برابر مدعیان می‌زدند، تلاش مضاعف می‌کرد. به هر ترتیب کسب 14 امتیاز از 6 بازی یک آمار ارزشمند برای کادر فنی سیرجان بود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز