خبرگزاری کار ایران

کوزین در آستانه جدایی از شهرخودرو

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۱۶۰

به احتمال زیاد مربی ایتالیایی شهرخودرو از این تیم جدا شد.

به گزارش ایلنا، استفان کوزین یکی از معدود مربیان خارجی بود که توانست تا پایان لیگ نوزدهم در فوتبال ایران حضور داشته باشد؛ وی که پس از جدایی یحیی گل محمدی و انتخاب مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی، در قامت دستیار به کادرفنی شهر خودرو اضافه شد، پس از جدایی سرآسیایی هم یک بازی نقش سرمربی موقت را داشت و با حضور بختیاری زاده بار دیگر در نقش مربی تیم حاضر شد.

هر چند که پیش بینی می‌شد وی به عنوان جانشین سرآسیایی تا پایان فصل باشد اما اینچنین نشد و آمدن بختیاری زاده باعث شد تا او بار دیگر به سمت دستیاری بازگردد؛ کوزین که بیشتر عمر دوران مربیگری خود را در کنار والتر زنگا گذرانده، با پیشنهاد باشگاه کالیاری برای فصل جدید سری آ مواجه شده تا بار دیگر در کنار زنگا قرار گیرد. اما وی دوست دارد تا پس از سال‌ها حضور در نقش دستیار بتواند سرمربی تیم شود اما فعلا پیشنهاد جدی درباره برای کوزین مطرح نیست.

اما به نظر می‌رسد کوزین که روز گذشته برای مرخصی ایران را ترک کرده بعید است بار دیگر به مشهد بازگردد و در قامت مربی به کار خود در شهر خودرو ادامه دهد؛ البته که شرایط دلاری هم باعث شده تا چندان مدیران شهر خودرو مخالفتی با پایان یافتن همکاری‌شان با کوزین نداشته باشند. قرارداد استفان کوزین تا پایان لیگ نوزدهم بوده و برای فصل جدید در صورت تمایل مدیران شهر خودرو باید با این سرمربی ایتالیایی توافق کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز