خبرگزاری کار ایران

بازگشت مدیرعامل موفق به زادگاه؛

سعید آذری، گزینه جدید هیات مدیره سپاهان

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۹۶۹

با وجود تاکید مسئولان کارخانه فولاد مبارکه به انتخاب گزینه مورد نظرشان یک گزینه جدید روی میز هیات مدیره قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اوضاع نابسامان سپاهان و بلاتکلیفی این تیم که باعث تاخیر در معرفی مدیرعامل و سرمربی جدید این تیم شده اعتراض هواداران این تیم را به همراه داشته و دو روز قبل عده‌ای از سپاهانی‌ها با حضور مقابل درب ورزشگاه باغ فردوس اصفهان علیه اعضای هیات مدیره شعار دادند.

در حالیکه سپاهان باید حدود 3 هفته دیگر آماده دیدارهای آسیایی خود باشد و از 4 روز دیگر فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی کلید می‌خورد این بلاتکلیفی باعث شده زمان برای طلایی پوشان از دست برود و از همین رو سپاهانی‌ها که 5 فصل بدون جام را سپری کردند و امید زیادی داشتند این ناکامی در لیگ بیستم به پایان برسد نگران اوضاع تیم هستند.

در هفته‌های اخیر یک گزینه به عنوان مدیرعامل جدید سپاهان معرفی شده که مجید رحیم‌زاده، هندبالیست سابق سپاهان و مدیر اداره ورزش و جوانان استان اصفهان است که گزینه مورد نظر مسئولان کارخانه فولاد مبارکه است ولی به دلایلی از جمله فوتبالی نبودن و مصاحبه‌های گذشته وی مبنی بر مخالفت با هزینه برای تیم‌های فوتبال باعث شده هواداران این تیم علیه گزینه مدیریت باشگاه موضع بگیرند.

در حال حاضر مدیران کارخانه فولاد مبارکه همچنان نسبت به انتخاب رحیم‌زاده مصر هستند ولی حالا از اصفهان خبر می‌رسد که یک گزینه نام آشنای دیگر هم روی میز هیات مدیره قرار دارد و ممکن است در جلسه‌ای که پیش رو دارند نام او را انتخاب کنند و این شخص سعید آذری، مدیرعامل سابق ذوب آهن و حال حاضر فولاد خوزستان است.

آذری در طول دوران مدیریتش کارنامه خوبی از خودش به جا گذاشته و با توجه به اصالت اصفهانی خود مقبولیت بالایی میان فوتبالدوستان اصفهانی دارد و یکی از دلایلی که اعضای هیات مدیره سراغ او رفتند همین است.

مدیرعامل فولاد روز گذشته در صحبت‌هایی اعلام کرده بود به دلیل مشکلات خانوادگی برایش سخت است که خارج از اصفهان به فعالیتش ادامه دهد و تلویحاً جدایی از فولاد و بازگشت به زادگاهش را تایید کرد و ساعاتی بعد در صحبت‌هایی دیگر اعلام کرد قصد بازگشت به ذوب آهن را ندارد چرا که هیات مدیره‌ای که موجب برکناری او شد هنوز در رأس این باشگاه هستند و چینش قطعات این پازل کنار هم نشان می‌دهد اخبار رسیده از اصفهان مبنی بر گزینه بودن آذری صحت دارد.

با این وجود حمایت مسئولان کارخانه فولاد مبارکه از رحیم زاده همچنان او را به عنوان گزینه محتمل مدیریت باشگاه قرارداده است مگر اینکه فشار هواداران سپاهان در روزهای پیش رو باعث عقب نشینی آنها شده و سعید آذری را بر مسند مدیریت این باشگاه بنشاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز