خبرگزاری کار ایران

تست PCR شرط صدور کارت بازی برای تیم های لیگ دسته اول والیبال

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۴۰۴

شهرام عظیمی می گوید: قبل از آغاز بازی تیم ها نتایج تست کرونا خود را به نماینده کمیته رویدادها ارائه خواهند کرد تا مجوز بازی بگیرند.

به گزارش ایلنا،سرپرست کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال در آیین قرعه کشی لیگ دسته اول والیبال با بیان اینکه هیات های استانی حق تیم داری در لیگ های مختلف را ندارند،بیان کرد: هیات های استانی که در حالدحاضر به عنوان نماینده استان خود در قرعه کشی لیگ دسته اول  شرکت داده شدند تا نیمه شهریور نسبت به تغییر نام و معرفی اسپانسر فرصت دارند و طبق آیین نامه هیات های استانی حق حضور در مسابقات لیگ را ندارند.

وی تصریح کرد:  پروتکل های بهداشتی ویژه ای برای برگزاری مسابقات لیگ در نظر گرفتیم و کلیه تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شده توسط تیم ها باید رعایت شود ، قبل از صدور آی دی کارت کلیه اعضای تیم ها باید تست PCR دهند و با ارائه نتایج تست تیم ها کارت شرکت در مسابقات برای آنها صادر خواهد شد.

شهرام عظیمی ادامه داد: قبل از هربازی تیم ها باید تست کرونا بدهند و نتیجه تست ها را به نماینده کمیته رویدادها ارائه کنند تا مجوز بازی برای آن تیم صادر شود،۲۵ درصد کل اعضای تیم اگر به کرونا مبتلا شوند آن تیم قرنطینه خواهد شد.

سرپرست کمیته رویدادها با اعلام اینکه نمایندگان کمیته رویدادها و کمیته داوران از محل سالن برگزاری بازی های تیم ها بازدید خواهند کرد،افزود: لیگ دسته اول برای ما مهم است ، همه نگاه ها به سمت فدراسیون معطوف نشود و خود تیم ها هم همکاری داشته باشند ، ما دوشنبه هفته گذشته را به عنوان آخرین مهلت تسویه یا تعیین و تکلیف تیم ها اعلام کردیم اما هنوز برخی تیم ها در حال تکمیل کارهای ثبت نام هستند که تیم ها باید به قوانین توجه ویژه ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه مسابقات لیگ فدراسیون والیبال در همه رده ها بنام سردار سپهبدشهید قاسم سلیمانی نام گذاری شده و لوگو مختص برگزاری مسابقات لیگ توسط کمیته رویدادها طراحی شده و برای تیم ها جهت درج در محل برگزاری مسابقات ارسال خواهد شد.

عظیمی در پایان متذکرشد: قطعا در انتخاب ناظران توجه خواهیم کرد ،در کنار ناظران با تجربه در سال جاری یکسری ناظر جوان به لیگ برتر و دسته اول تزریق خواهیم کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز