خبرگزاری کار ایران

حمایت وزارت ورزش از تصمیم سازمان لیگ برای عدم جذب بازیکن و سرمربی خارجی

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۳۷۹

وزارت ورزش و جوانان موافق تصمیم سازمان لیگ مبنی بر عدم جذب بازیکن و سرمربی خارجی است.

به گزارش ایلنا، سازمان لیگ روز پنج شنبه طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد جذب بازیکن و سرمربی خارجی در مسابقات فصل بعدی لیگ برتر فوتبال ممنوع شده است.

در این رابطه مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: این تصمیم سازمان لیگ است که تصمیم درستی بود و از آن دفاع می‌کنم. دلیل این موضوع نیز برهم خوردن تعادل دستمزد نفرات خارجی با نفرات داخلی است. همچنین با توجه به تحریم‌ها، مشکلاتی به وجود می‌آید و پرونده‌های زیادی در مجامع بین‌المللی تشکیل می‌شود. البته این یک تصمیم موقت است و امیدوارم تا یکسال آینده از پیچ تحریم‌ها عبور کرده باشیم. این تصمیم برای فصل جدید است.

وی درباره نظارت در جذب مربی خارجی در فوتبال گفت: ما نمی‌توانیم در فوتبال دخالت کنیم و بعداً هم نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. در اساسنامه فدراسیون فوتبال که منتظر جواب فیفا هستیم، عنوان شد که حضور وزیر و معاون وزیر در مجمع یک حضور تشریفاتی است. در این شرایط دخالت وزارت ورزش مشکل ساز است. البته مشورت می‌شود، اما به جزییات وارد نمی‌شویم، چون ساختار اجازه این کار را نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز