خبرگزاری کار ایران

برهانی: شیخ لیاقت آقای گلی را دارد / دربی کرونایی خیلی جذاب خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۲۳۵

مهاجم سابق استقلال تهران می‌گوید شیخ دیاباته خود را با شرایط فوتبال ایران وفق داده است و به آمار موفقی دست پیدا کرده است.

آرش برهانی در گفتگو با ایلنا درباره برتری استقلال مقابل  شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت. استقلال در نیمه اول اصلا خوب بازی نکرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و استقلال به آنچه که می‌خواست، رسید.

او ادامه داد: استقلال ابتدای فصل شرایط خوبی داشت اما با نوسانات زیادی رو به رو بود که روی همه جهان تاثیر داشت. چه بخواهیم و چه نخواهیم استقلال پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیاست که خیلی‌ها هم بالطبع دوست ندارند موفقیت آن را ببینند.

برهانی درباره آقای گلی شیخ دیاباته در لیگ نوزدهم گفت:‌ خیلی خوشحالم که یک استقلالی دوباره آقای گل شد، خط حمله استقلال امسال خیلی روزهای خوبی را پشت سر گذاشت که برای آن‌ها از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم. قایدی هم امسال خیلی تاثیرگذاربازی کرد و بسیار خوب بود. این اتفاق بسیار خوبی است و شیخ لیاقت آقای گلی را دارد. از اینکه استقلالی‌ها افتخارات را پشت سر هم کسب کردند خیلی خوشحالم. دیاباته توانست خودش را با شرایط فوتبال ایران وفق بدهد و به آمار بسیار خوبی هم رسیده که برای تیم و خودش ارزشمند است.

مهاجم اسبق استقلال درباره رویارویی استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی همچنین گفت: دربی کرونایی به نظرم خیلی جذاب خواهد بود و اتفاقات هیجان انگیزی هم خواهد داشت. امیدوارم که یک بازی بسیار خوب برای تماشاگران باشد که برای اولین بار مجبور هستند در خانه آن را تماشا کنند و از تماشای آن لذت ببرند.

برهانی درخصوص شانس‌های گلزنی استقلال در این مسابقه گفت: خط حمله استقلال آنقدر خوب و دقیق کار کرده که نیازی به گفتن ندارد و ۵۵ گلی که امسال زده‌اند نشان می‌دهد که خط حمله استقلال خیلی پرقدرت است. هم شیخ و هم قایدی شانس گلزنی دارند. فکر می‌کنم دربی جذابی خواهد بود و امیدوارم که حساسیت بازی روی کیفیت بازی تاثیرگذار نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز