خبرگزاری کار ایران

خود پرسپولیسی‌ها می‌دانند شرایط استقلال بهتر از آنهاست

فتح الله زاده: مجیدی برای کسب جام باید مدارا کند

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۲۰۲

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال کری خواندن را برای رقیب سنتی شروع کرده است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری چهار بر یک تیم استقلال مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: بازی سختی بود همیشه دیدارهای آخر لیگ از حساسیت بالاتری برخوردار بود زیرا همه تیم‌ها می‌خواهند در آخرین بازی‌های خودشان پیروز شده و لیگ را با برد به پایان برسانند. از برد استقلال خیلی خوشحال شدم.

خیلی‌ها معتقد بودند استقلال این بازی را فدای دربی می‌کرد. فتح الله زاده در واکنش به این سوال گفت: نباید چنین اتفاقی می‌افتاد چرا که این بازی برای کسب عنوان نایب قهرمانی بود و برای تیم و هواداران خیلی اهمیت داشت. خوشحالم که استقلال با نایب قهرمانی در لیگ توانست جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از نایب قهرمانی استقلال رضایت دارد یا خیر گفت:‌ بعد از رفتن استراماچونی استقلال توانست رتبه خوبی را کسب کند آنها در خیلی از بازی‌ها هم حق‌شان برد بود اما متاسفانه دچار بدشانسی شدند به هر حال لیگ به پایان رسید و باید از همین حالا خودمان را برای فصل آینده آماده کنیم تیم باید خوب بسته شود و در حد یک قهرمان در فصل آ‌ینده ظاهر شود.

فتح الله زاده درباره شهرآورد تهران در نیمه نهایی جام حذفی همینطور گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و من معتقدم استقلال به راحتی در این بازی قهرمان می‌شود خود پرسپولیسی‌ها هم می‌دانند شرایط حال حاضر استقلال بهتر از این تیم است و ما اگر دچار حاشیه نشویم کسب پیروزی دور از دسترس نخواهد بود.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اخراج 2 بازیکن این تیم توسط کادرفنی افزود:مجیدی تلاش کرده تا بهترین نتایج را با تیمش کسب کند و معتقدم مجیدی برای اینکه بتواند جام بدست بیاورد باید کمی مدارا کند.

وی درباره نتایج استقلال به همراه فرهاد مجیدی گفت: از عملکرد او مطمئنا رضایت داریم چرا که سرمربی جوان در شرایط بسیار بحرانی هدایت تیم را به دست گرفت که شجاعت آن کار هر کسی نبود. مجیدی برای تیمش زحمت کشید استقلال را در بالای جدول نگه داشت و آنها به سهمیه آسیایی هم دست پیدا کرده‌اند. خوشحالم که بچه‌ها با انگیزه به دربی می‌روند و امیدوارم که در این مسابقه هم بتوانند به برتری دست پیدا کرده و به فینال جام حذفی بروند.

فتح الله زاده درخصوص آقای گلی شیخ دیاباته و آقای پاس گل شدن مهدی قایدی همینطور گفت: این اتفاق بسیار خوبی است که تیمی که قهرمان نشده این دو ستاره را دارد. دیاباته واقعا انسان بزرگ و دوست داشتنی است که دیدن او در خط حمله استقلال به همه هواداران قوت قلب می‌دهد. امیدوارم که برای چند سال در استقلال باشد و بتوانیم از بازی‌های او لذت ببریم. درباره قایدی هم باید بگویم که خوشحالم که او توانست دهمین گلش را به ثمر برساند و فصل را با موفقیت پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز