خبرگزاری کار ایران

سهمیه آسیایی هنوز از دست نرفته؛ تراکتور امیدوار به جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۰۱۹

شاگردان الهامی با وجود قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر به احتمال زیاد سهمیه آسیایی خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور روز گذشته در دیدار دشوار مقابل فولاد در اهواز با یک گل مغلوب شد و با وجود بازی خوبی که از سوی بازیکنان این تیم شاهد بودیم و خلق موقعیت‌های زیاد روی دروازه فولادی‌ها ولی شانس با شاگردان الهامی یار نبود و در نهایت بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده تا نتیجه‌ای بهتر از چهارمی جدول در پایان لیگ در اختیارشان قرار نگیرد.

با این وجود تراکتور همچنان شانس خوبی برای گرفتن سهمیه آسیایی دارد و حتی ممکن است این سهمیه به صورت صعود مستقیم باشد و این تیم از طریق پلی آف راهی لیگ قهرمانان نشود.

تراکتور یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی است و باید تا چند روز دیگر به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. اگر تراکتور موفق شود قهرمانی جام حذفی را مال خود کند سهمیه مستقیم صعود به رقابت‌‌های آسیایی را می‌گیرد و در صورتی که این عنوان به استقلال یا پرسپولیس برسد تراکتوری‌ها به پلی آف صعود خواهند کرد و تنها در صورتی این تیم سهمیه نمی‌گیرد که نفت مسجد سلیمان به قهرمانی جام حذفی دست یابد.

باید دید نتایج جام حذفی در 3 بازی باقی مانده نیمه نهایی و فینال به چه صورت رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز